پاورپوینت شناخت کلی انواع میکروسکوپ ها و اجزا اصلی میکروسکوپ ها نوری و کاربرد هر یک

پاورپوینت شناخت کلی انواع میکروسکوپ ها و اجزا اصلی میکروسکوپ ها نوری و کاربرد هر یک

پاورپوینت-شناخت-کلی-انواع-میکروسکوپ-ها-و-اجزا-اصلی-میکروسکوپ-ها-نوری-و-کاربرد-هر-یک

دانلود پاورپوینت شناخت کلی انواع میکروسکوپ ها و اجزا اصلی میکروسکوپ ها نوری و کاربرد هر یک،
با فرمت ppt و در 59 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:تاریخچه
دید کلی :
انسان از ابتدای تاریخ ، روشهای بزرگ نشان دادن اشیا را برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره آنها مورد بررسی قرار داد، اما در این راه پیشرفت زیادی نداشت. تا اینکه بعضی از شیشه های دوربین را کشف کرد و به مدد آنها توانست اشیا کوچک را بزرگ کند و به مطالعه آنها بپردازد. متجاوز از دو هزار سال قبل رومیها دریافتند که شیشه مدور می تواند اشعه خورشید را در یک نقطه متمرکز سازد. اما تا سال 1500 میلادی ، که مردم از قدرت بزرگ نمایی آگاه شدند و آن را برای مطالعه گیاهان و حیوانات بکار بردند، از این پدیده استفاده نشد.
مخترعین اولیه :
در اوایل قرن هفدهم ، چندین نفر از دانشمندان میکروسکوپ‌های ساده‌ای ساختند. اما این میکروسکوپ ها دقیق نبودند و از لحاظ اندازه ، شکل مطلوبی نداشتند. در این ایام سه تن به نامهای «آنتون فن» ، «لیونهاک» و «هابر جانسن» سازنده عینک در استفاده از میکروسکوپ پیشقدم شدند. لیونهاک یکی از اولین مخترعینی بود که مشاهدات خود را در زیر میکروسکوپ ثبت کرد و یادداشتهای دقیقی تهیه نمود. او حیوانات ریز و کوچک استخر را برای مطالعه زیر میکروسکوپ قرار می داد. در موزه میلدبرگ در هلند یکی از میکروسکوپ های اولیه نگاهداری می شود که احتمالا بوسیله این دانشمندان سا خته شده است.

دانلود فایل


پاورپوینت شناخت کلی انواع میکروسکوپ ها و اجزا اصلی میکروسکوپ ها نوری و کاربرد هر یک

میکروسکوپ, دانلود پاورپوینت میکروسکوپ, پاورپوینت در مورد میکروسکوپ, تحقیق میکروسکوپپاورپوینت درباره میکروسکوپ, پاورپوینت راجع به میکروسکوپ, پاورپوینت آماده میکروسکوپ, تحقیق در مورد میکروسکوپ,ppt,pdf, تحقیق با موضوع میکروسکوپ, دانلود تحقیق میکروسکوپ

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید