پاورپوینت مدیریت بحران تحریم

پاورپوینت مدیریت بحران تحریم

پاورپوینت-مدیریت-بحران-تحریم

دانلود پاورپوینت مدیریت بحران تحریم،
با فرمت ppt و در 87 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
رشوه
به‌ دنبال بحران مالی دنیا، رشوه‌خواری هم افزایش یافته و این پدیده، به ویژه بر سرنوشت مردم فقیر و کم درآمد تأثیر منفی گذاشته است.
رشوه عبارت است از دادن مالی منقول و غیر منقول و یا وجه نقد به کسی برای انجام یا تسریع در انجام مقصود خود یا ثابت کردن باطل و حق جلوه دادن آن.
میانگین رشوه‌خواری در جهان ۱۳ درصد
حادثه اي كه به طور طبيعي و يا توسط بشر به طور ناگهاني و يا به صورت فزاينده به وجود آيد و سختي و مشقتي به جامعه انساني به گونه اي تحميل نمايد كه جهت برطرف كردن آن نيازبه اقدامات اساسي وفوق العاده باشد.
بحران درحقيقت يك فشار زايي رواني – اجتماعي بزرگ و ويژه است كه باعث در هم شكسته شدن انگاره هاي متعارف زندگي و واكنش هاي اجتماعي مي شود و با آسيب هاي جاني و مالي ، تهديدها ، خطرها و نيازهاي تازه اي كه به وجود مي آورد .
كسي كه تهديد كننده ها را بشناسد و از فرصتها خوب استفاده كند .
به دنبال راه كارهايي جهت كاستن ابعاد بحران باشد . آثار هر عامل را با پارامترهاي ديگر سنجيد و پس از تحليل نسبت به رفع آن بكوشد.
مدير بحران بايد تفكرراهبردی را ياد بگيرد يعني بتواند به آشفتگي ذهني خويش در كوتاهترين مدت نظم بخشد اين امر امكان ندارد مگر با حضور مداوم در بحران ها نهايت پايداري مديريت اين سازمان را مي طلبد .
دانلود فایل


پاورپوینت مدیریت بحران تحریم

مدیریت بحران تحریم, دانلود پاورپوینت مدیریت بحران تحریم, پاورپوینت در مورد مدیریت بحران تحریم, تحقیق مدیریت بحران تحریم, پاورپوینت درباره مدیریت بحران تحریم, پاورپوینت راجع به مدیریت بحران تحریم, پاورپوینت آماده مدیریت بحران تحریم, تحقیق در مورد مدیر,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید