پاورپوینت نحوه ساخت سوزن ته گرد

پاورپوینت نحوه ساخت سوزن ته گرد

پاورپوینت-نحوه-ساخت-سوزن-ته-گرد

دانلود پاورپوینت نحوه ساخت سوزن ته گرد،
با فرمت ppt و در 17 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مواد اولیه
سیم بی نوک با قاعده بین المللی فولاد ISR9002 به صورت رایج برای ساخت سوزن استفاده می شود.
برای تولید سیم, یک شمش فولادی را تا 1200 درجه حرارت می دهیم, در یک ترکه بلند و نازک غلت می دهند, مارپیچ می شود و سپس خنک می شود. حرارت باعث ایجاد یک پوشش اکسیدی روی سیم می شود. برای برطرف کردن این پوشش, سیم را درون یک وان اسیدی غوطه ور می سازند سپس با آب شستشو می دهند.
سیم تمیز شده درون یک بلوک ترسیمی قرار داده می شود که سیم را از بین یک قالب که قطر آن کوچکتر از قطر سیم است رد می کند, در نتیجه قطر سیم کاهش و طول آن افزایش می یابد.این مرحله چندین بار تکرار می شود تا قطر مورد نظر به دست آید. پس از اتمام این کار , فولاد پیچانده می شود. قالب ها با گریس یا صابون پوشانده می شوند تا از سیم که در حال عبور است محافظت کنند.
این پروسه ی روغن زنی کاستی ها را از بین می برد و سطح سیم را بسیار مسطح می کند.
نیکل یک ماده شیمیایی نقره ای است که از پوسته زمین استخراج می شود. با سولفات اقدام می شود تا راه حلی برای پوشاندن سیم ها باشد تا از زنگ زدن آن ها جلوگیری کند.


دانلود فایل


پاورپوینت نحوه ساخت سوزن ته گرد

نحوه ساخت سوزن ته گرد, دانلود پاورپوینت نحوه ساخت سوزن ته گرد, پاورپوینت در مورد نحوه ساخت سوزن ته گرد, تحقیق نحوه ساخت سوزن ته گردپاورپوینت درباره نحوه ساخت سوزن ته گرد, پاورپوینت راجع به نحوه ساخت سوزن ته گرد, پاورپوینت نحوه ساخت سوزن ته گرد, تحقیق,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید