پاورپوینت آموزش و تشريح استاندارد بين المللي ISO 10015

پاورپوینت آموزش و تشريح استاندارد بين المللي ISO 10015

پاورپوینت-آموزش-و-تشريح-استاندارد-بين-المللي-iso-10015

دانلود پاورپوینت آموزش و تشريح استاندارد بين المللي ISO 10015،
با فرمت ppt و در 56 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
1- دامنه كاربرد
راهنماييهاي مندرج در اين استاندارد ايجاد ، اجرا ، نگهداري و بهبود  راهبرد ها  و  سيستمها ي  آموزشي  را كه بر كيفيت محصولات عرضه شده توسط سازمان تاثير  مي گذارد شامل مي شود. اين استاندارد براي همه  سازمانها   از  هر  نوعي كه باشند قابل به كار گيري است.
2- مراجع الزامي
استاندارد ها و مدارك  استاندارد گونه زير شامل مقرراتي است كه از طريق ارجاع به آنها در متن استاندارد حاضر جزئي از اين استاندارد  به شمار مي آيد. در صورتيكه به مدركي با ذكر تاريخ انتشار ارجاع شده باشد  ،  اصلاحات  يا  تجديد  نظر  بعدي آن شامل اين استاندارد نمي شود ولي به طرفين موافقت نامه هايي كه بر اساس اين استاندارد تنظيم شده باشند  توصيه  مي شود  امكان  به كار گيري  چاپهاي  جديد اين مدرك را بررسي كنند . در مورد مداركي كه بدون ذكر تاريخ انتشار به آنها ارجاع شده است ، همواره آخرين چاپ از  هر  مدرك  ارجاع شده معتبر است. آخرين اطلاعات لازم را مي توان از اعضاي ISO و TEC و استاندارد هاي بين المللي معتبر و رايج كسب نمود.
3- اصلاحات وتعاريف
در اين استاندارد اصلاحات و تعاريفي كه در استاندارد ايزو 8402 آمده است ، شامل اصلاحات و تعاريف زير است:
1-3- شايستگي
به كار گيري دانش، مهارت و رفتار در عملكرد
2-3- آموزش
فرايند اجرا وتوسعه دانش، مهارت ورفتار جهت تامين نيازها
4- راهنماييهايي براي آموزش
دانلود فایل


پاورپوینت آموزش و تشريح استاندارد بين المللي ISO 10015

آموزش و تشريح استاندارد بين المللي ISO 10015, دانلود پاورپوینت آموزش و تشريح استاندارد بين المللي ISO 10015, پاورپوینت در مورد آموزش و تشريح استاندارد بين المللي ISO 10015, تحقیق آموزش و تشريح استاندارد بين المللي ISO 10015, پاورپوینت درباره آموزش و ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید