پاورپوینت کاليبراسيون سيستم هاي شمارشگر سلول های خونی

پاورپوینت کاليبراسيون سيستم هاي شمارشگر سلول های خونی

پاورپوینت-کاليبراسيون-سيستم-هاي-شمارشگر-سلول-های-خونی

دانلود پاورپوینت کاليبراسيون سيستم هاي شمارشگر سلول های خونی،
با فرمت ppt و در 84 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
دقت
آزمون بازبینی (test (Check
تعداد5 نمونه  را صبح به دستگاه داده و نتایج آن را یاداشت کرده سپس نمونه را درون یخچال گذاشته و بعد از ظهر از یخچال خارج کرده بعد از رساندن به دمای اتاق دوباره نمونه ها را به دستگاه داده و نتایج را یاداشت کرده و مانند آزمون دابلیکیت عمل می کنیم. اگر برای تست هماتولوژی استفاده می شود برای اندکس های Hb  ، WBC و RBC مفید می باشد ولی برای اندکسهای Hct و MCV مناسب نمی باشد.
روشهای کنترل دقت
- آزمون تکرار پذیری (Reproducibility (
-آزمون دوبل  (Duplicate test)
- آزمون بازبینی (test Check)
- آزمون دلتا ( Delta Check )
- آزمون نسبت F ( F – Ratio test )
آزمون نسبت F ( F – Ratio test )
در مثال فوق از آنجا که شمارش WBC یک نمونه 10 بار با دو دستگاه آنالیز شده درجه آزادی برابر است با 9=1-10 df= که با توجه به جدول مقادیر بحرانی توزیع F در سطح احتمال 95 درصد ( اسلاید بعد ) نزدیک ترین عدد قبل از 9 را در قسمت افقی پیدا می کنیم ( عدد 8 ) . سپس روی ستون عمودی نیز عدد 9 ( درجه آزادی ) را پیدا میکنیم که عدد حاصل از تلاقی این دو 3/23است. از انجا که ارزش F محاسبه ای ( 3/37) از ارزش نقطه ای برش جدول ( 3/23 ) بیشتر است بنابراین از لحاظ آماری تفاوت معنا داری در دقت دو دستگاه وجود دارد لذا دستگاه ما کالیبر نمیباشد.
دانلود فایل


پاورپوینت کاليبراسيون سيستم هاي شمارشگر سلول های خونی

کاليبراسيون سيستم هاي شمارشگر سلول های خونی, دانلود پاورپوینت کاليبراسيون سيستم هاي شمارشگر سلول های خونی, پاورپوینت در مورد کاليبراسيون سيستم هاي شمارشگر سلول های خونی, تحقیق کاليبراسيون سيستم هاي شمارشگر سلول های خونیپاورپوینت درباره کاليبراسيون سي,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید