پاورپوینت جوشکاری حالت جامد

پاورپوینت جوشکاری حالت جامد

پاورپوینت-جوشکاری-حالت-جامد

دانلود پاورپوینت جوشکاری حالت جامد،
با فرمت ppt و در 16 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
جوشکاری جامد یک گروه از فرایندهای جوشکاری است که باعث ایجاد هماهنگی در دمای پایین تر از نقطه ذوب مواد پایه می شود بدون افزودن فلز پرکننده جوش.
جوشکاری جامد یک گروه از فرایندهای جوشکاری است که باعث ایجاد هماهنگی در دمای پایین تر از نقطه ذوب مواد پایه می شود بدون افزودن فلز پرکننده جوش. فشار ممکن است یا نباشد. این فرایندها گاهی به اشتباه فرآیندهای باند حالت جامد نامیده می شوند:
این گروه از فرآیندهای جوشکاری عبارتند از جوشکاری سرد، جوشکاری diffusion، جوشکاری انفجاری، جوشکاری جوشکاری، جوشکاری اصطکاک، جوشکاری فشار داغ، جوشکاری رول و جوش فراصوتی.
در تمام این فرآیند، زمان، دما و فشار به صورت جداگانه یا در ترکیب، همبستگی فلز پایه را بدون ذوب شدن فلزات پایه تولید می کنند.
جوشکاری جامد شامل برخی از قدیمی ترین فرآیندهای جوشکاری و برخی از جدیدترین است. بعضی از فرآیندهای مزایای خاصی را ارائه می دهند، زیرا فلز پایه ذوب نمی شود و به صورت انجیر شکل می گیرد.
جوش سرد :CW)
جوشکاری سرد یک فرایند جوشکاری حالت جامد است که در دمای اتاق برای ایجاد همبستگی فلزات با تغییر شکل قابل توجه در جوش استفاده می شود.
جوشکاری با استفاده از فشارهای بسیار بالا بر روی مواد بسیار تمیز رابطی انجام می شود. هنگامی که مواد بسیار نازک به هم متصل می شوند، فشار با فشار زیاد می تواند با ابزار دستی ساده به دست آید. هنگامی که جوش های سرامیکی سنگین تر می شود، معمولا فشار برای فشار دادن کافی برای ایجاد جوش موفق لازم است.
دانلود فایل


پاورپوینت جوشکاری حالت جامد

جوشکاری حالت جامد, دانلود پاورپوینت جوشکاری حالت جامد, پاورپوینت در مورد جوشکاری حالت جامد, تحقیق جوشکاری حالت جامد, پاورپوینت درباره جوشکاری حالت جامد, پاورپوینت راجع به جوشکاری حالت جامد, پاورپوینت آماده جوشکاری حالت جامد, تحقیق در مورد جوشکاری حال,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید