دینا فایل / پاورپوینت مديريت تغيير و سازمان هاي يادگيرنده
پاورپوینت مديريت تغيير و سازمان هاي يادگيرنده
پاورپوینت مديريت تغيير و سازمان هاي يادگيرنده
دانلود پاورپوینت مديريت تغيير و سازمان هاي يادگيرنده،
با فرمت ppt و در 25 اسلاید قابل ویرایش.
با فرمت ppt و در 25 اسلاید قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه
مديريت سازمانهاي امروزي بايد پاسخگوي تغييرات سريع محيط اطراف باشد. دو روند اصلي باعث اين تغيير مديريت شده است:
1-نرخ فزاينده تغييرات كه در سايه رقابت جهاني بوجود امده است.
2-تغيير زير بنايي كه در فن آوري هاي سازمان رخ داده است.
مدير امروزي بايد سكون را به تغيير و تغيير را به سمت ايجاد سازمان ياد گيرنده هدايت كند.
کانونهای تغییر
1- تغییرفردی
اخراج یک فرد و جانشین کردن فرد دیگر-
تغییردانش،مهارت،نگرش یا رفتار-
2- تغییرفناوری
تغییر فناوری موجود باجایگزینی ماشین آلات جدید-
- روشهای جدیدتربرای انجام فعالیتهای سازمانی
3- تغییر ساختاری
- تغییر ساختار وظیفه ای و سنتی به ساختارهای بخشی یا بر مبنای محصول
- افزودن یک واحد یا بخش جدید و یا ادغام دو واحد در یکدیگر
4- تغییر فرایند ها
- تغییر روش تدارک کالا و خدمات از حالت مذاکره فرد با فرد به تعاملات مبتنی بر شبکه
5- تغییرفرهنگ
- اجرای برنامه هایی به منظورارزش نهادن به کیفیت و خدمت
6- تغییر مدیریت
- تشویق کارکنان به مشارکت در شناسایی و حل مشکلات از طریق توانمند سازی افراد سطوح پایینتر برای کمینه سازی رویکرد بالا به پایین
نیروهای تغییر
1- در جایی قرار دارند که تغییرات حساس و بحرانی برای دسترسی به اهداف سطح بالا وجود دارد
2- در جایی قرار دارند که تغییرات در مورد استراتژی وسیع سازمانی ،مسیرها و رهبری رخ می دهد
3- در جایی قرار دارند که تغییرات شروع می شوند.(رده های سازمانی یا سطوح سلسله مراتبی)
مديريت سازمانهاي امروزي بايد پاسخگوي تغييرات سريع محيط اطراف باشد. دو روند اصلي باعث اين تغيير مديريت شده است:
1-نرخ فزاينده تغييرات كه در سايه رقابت جهاني بوجود امده است.
2-تغيير زير بنايي كه در فن آوري هاي سازمان رخ داده است.
مدير امروزي بايد سكون را به تغيير و تغيير را به سمت ايجاد سازمان ياد گيرنده هدايت كند.
کانونهای تغییر
1- تغییرفردی
اخراج یک فرد و جانشین کردن فرد دیگر-
تغییردانش،مهارت،نگرش یا رفتار-
2- تغییرفناوری
تغییر فناوری موجود باجایگزینی ماشین آلات جدید-
- روشهای جدیدتربرای انجام فعالیتهای سازمانی
3- تغییر ساختاری
- تغییر ساختار وظیفه ای و سنتی به ساختارهای بخشی یا بر مبنای محصول
- افزودن یک واحد یا بخش جدید و یا ادغام دو واحد در یکدیگر
4- تغییر فرایند ها
- تغییر روش تدارک کالا و خدمات از حالت مذاکره فرد با فرد به تعاملات مبتنی بر شبکه
5- تغییرفرهنگ
- اجرای برنامه هایی به منظورارزش نهادن به کیفیت و خدمت
6- تغییر مدیریت
- تشویق کارکنان به مشارکت در شناسایی و حل مشکلات از طریق توانمند سازی افراد سطوح پایینتر برای کمینه سازی رویکرد بالا به پایین
نیروهای تغییر
1- در جایی قرار دارند که تغییرات حساس و بحرانی برای دسترسی به اهداف سطح بالا وجود دارد
2- در جایی قرار دارند که تغییرات در مورد استراتژی وسیع سازمانی ،مسیرها و رهبری رخ می دهد
3- در جایی قرار دارند که تغییرات شروع می شوند.(رده های سازمانی یا سطوح سلسله مراتبی)
مديريت تغيير و سازمان هاي يادگيرنده, دانلود پاورپوینت مديريت تغيير و سازمان هاي يادگيرنده, پاورپوینت در مورد مديريت تغيير و سازمان هاي يادگيرنده, تحقیق مديريت تغيير و سازمان هاي يادگيرنده, پاورپوینت درباره مديريت تغيير و سازمان هاي يادگيرنده, پاورپوی,,,
فایل های جدید
یکی از تب ها رو انتخاب بکنید