پاورپوینت برندسازی در ورزش ایران: مورد پژوهی فوتبال

پاورپوینت برندسازی در ورزش ایران: مورد پژوهی فوتبال

پاورپوینت-برندسازی-در-ورزش-ایران-مورد-پژوهی-فوتبال

دانلود پاورپوینت برندسازی در ورزش ایران: مورد پژوهی فوتبال،
با فرمت ppt و در 44 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
محبوبیت ورزش فوتبال
گردش مالی فوتبال
شرایط دشوار باشگاه های ایران از لحاظ اقتصادی
تخریب چهره فوتبال کشور
سکوهای خالی استادیوم ها
منحل شدن باشگاه های قدیمی کشور
باشگاه ها باید به یک برند معتبر تبدیل شوند.
برند
برند عبارت است از یک نام، واژه، علامت و طرح و یا ترکیبی از آن که برای شناسایی کالاها و خدمات یک فروشنده مورد استفاده قرار می گیرد و باعث متفاوت نمودن آن ها از کالاها و خدمات رقبا می شود.
کاتئورا، فیلیپ و گراهام، جان (1383)
تلاش جهت خلق ارزش برند به صورتی استراتژیک، دو نکته کلیدی را خاطر نشان می سازد:
اول: تمام انواع فعالیت های سازمانی، بر شناخت برند اثر گذار هستند .
دوم: موفقیت بلند مدت برند، با فعالیت های کوتاه مدت و تجارب حاصل از فعالیت های تاکتیکی، تحت تاثیر قرار می گیرد.
از این رو، سوال اصلی پژوهش حاضر بدین طریق مطرح می شود که:
مدل مدیریت برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران  چگونه می باشد؟
مدل پاردایمی پژوهش
ضرورت و اهمیت پژوهش
عمومی:
برند ارزش استراتژیک دارد
برند بخش مهمی از دارایی های شرکت هاست.
برند عامل هویت بخشی به محصول است.
جهانی شدن بنگاه مستلزم ایجاد برند است.
فوتبال:
درآمدزایی
وفاداری هواداران
افزایش توان رقابتی
دانلود فایل


پاورپوینت برندسازی در ورزش ایران: مورد پژوهی فوتبال

برندسازی در ورزش ایران: مورد پژوهی فوتبال, دانلود پاورپوینت برندسازی در ورزش ایران: مورد پژوهی فوتبال, پاورپوینت در مورد برندسازی در ورزش ایران: مورد پژوهی فوتبال, تحقیق برندسازی در ورزش ایران: مورد پژوهی فوتبال, پاورپوینت درباره برندسازی در ورزش ایر,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید