پاورپوینت مباحثي پيرامون دولت الكترونيكي

پاورپوینت مباحثي پيرامون دولت الكترونيكي

پاورپوینت-مباحثي-پيرامون-دولت-الكترونيكي

دانلود پاورپوینت مباحثي پيرامون دولت الكترونيكي،
با فرمت ppt و در 45 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
تعريف دولت الكترونيكي
تعاريف متعددي از دولت الكترونيكي مورد بررسي قرار گرفته است پاره‌اي از آنها:
آمريكا: شيوه‌اي است براي دولتها كه به كمك فناوريهاي جديد تسهيلات لازم را جهت دسترسي مناسب به اطلاعات و خدمات دولتي فراهم مي‌كند، كيفيت خدمات را بهبود مي‌بخشد و بدين وسيله مشاركت مردم را موجب مي‌گردد.
كانادا: يك سازمان مجازي است كه خدمات دولتي را بصورت به‌هنگام به متقاضيان ارائه مي‌دهد و مشاركت آنها را بدنبال دارد.
مالزي: دولتي است مبتني بر دورنمايي از تعريف مجدد دولت كه به صورت بدون كاغذ بوده و بخشهاي دولت، مردم و بخش تجاري را به هم متصل مي‌كند.
وجه مشترك: تعريف مشتركي وجود نداشته، ليكن دولت الكترونيكي بعنوان يك استراتژي كليدي جهت دستيابي به موفقيت در قرن بيست و يكم شناخته شده است و از آن به عنوان هسته مركزي جهت باسازي دولتها استفاده مي‌شود. ويژگي مشترك آن در كشورهاي مختلف، شهروند مدار بودن دولت و حكومت است.
مفهوم دولت الكترونيكي
در قلب الكترونيكي كردن دولت بهبود قابل توجه عملكرد، رسيدن به يك سطح جديد عملكرد (نه بهبود تدريجي عملكرد)، كاهش زمان لازم براي انجام عمليات، كاهش زمان لازم براي تصميم‌گيري، و در كل يك روش جديد براي انديشيدن قرار دارد كه نتيجه آن تغيير روش انجام كارها، online كردن خدمات، و به مرحله استفاده نمودن مشتريان از آنها مي‌باشد.
استفاده از تكنولوژي‌هاي جديد در سازمانهاي غير كارآمد وضعيت را بدتر خواهد كرد  زيرا از لحاظ تكنيكي باعث ايجاد صف در نقاط تصميم‌گيري خواهد شد.
دولت الكترونيكي بايد در حد افزايش يك انتخاب براي سرويس دهي به مشتريان باشد.
دانلود فایل


پاورپوینت مباحثي پيرامون دولت الكترونيكي

مباحثي پيرامون دولت الكترونيكي, دانلود پاورپوینت مباحثي پيرامون دولت الكترونيكي, پاورپوینت در مورد مباحثي پيرامون دولت الكترونيكي, تحقیق مباحثي پيرامون دولت الكترونيكي, پاورپوینت درباره مباحثي پيرامون دولت الكترونيكي, پاورپوینت راجع به مباحثي پيرامون,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید