پاورپوینت شاخص هاي سازمان هاي کار آفرين در قرن بيست و يکم

پاورپوینت شاخص هاي سازمان هاي کار آفرين در قرن بيست و يکم

پاورپوینت-شاخص-هاي-سازمان-هاي-کار-آفرين-در-قرن-بيست-و-يکم

دانلود پاورپوینت شاخص هاي سازمان هاي کار آفرين در قرن بيست و يکم،
با فرمت ppt و در 21 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
شاخص هاي سازمان هاي کار آفرين در قرن بيست و يکم (سازمان هاي دانايي محور)
کار آفريني
کار آفريني جهت گيري خاصي است که شرکتها از طريق آن مي توانند منابع منعطف را توسعه و قابليت بلند مدت خود را افزايش دهند و با انتقال مؤثر انتخابهاي موجود به عمليات توليد، سعي درايجاد ارزش بطور پيوسته دارند.
چالش اصلي اين شركتها ظرفيت سازي به منظور كشف فرصتهاي رقابتي جديد بوده و ازتمركز بر روشهاي تحليلي مرسوم تئوري هاي سازمان اجتناب مي کنند.
اين شرکتهاسعي دارند از طريق تمركززدايي و انتقال قدرت واختيار،ازحصارنقشهاي مرسوم مديريت يعني برنامه ريزي ، سازماندهي و كنترل خارج شده و بر اقدامات نوآورانه و تطابقي براي مواجهه با تغييرات سريع اصرار ورزند.
نگرش كارآفريني براي بسترسازي اقدامات كارآفرينانه 4 شرط اساسي دارد:
نگرش كارآفريني اهميت توسعه ، ارتباط و به مشاركت گذاري ارزشها بين اعضاي سازمان را ياد آور مي شود و نقش مديريت ارشد سازمان در زمينه سازي بروز تغييرات خود دگرگوني اساسي مي داند.
تاكيد بر ايجاد فرايندهايي كه به ظهور نوآوري مي انجامد و از آن حمايت مي كند.
طراحي و اجراي فرايندهايي كه به خلق منابع منجر شود يا منابع موجود را حفظ و به تخصصي شدن
آنها براي انجام تلاشهاي كارآفرينانه بيانجامد.
ايجاد قابليت شناسايي و خلق ايده.اين رويكرد سعي مي كند با رسميت بخشيدن فشار براي شناسايي و خلق مستمر ايده ها، فرايند خلق ايده را تقويت كند و منابع موجود را توسعه بخشد، انعطاف پذيري بيشتر شود و در نهايت به منابع ، تكنولوژي و سيستم هاي جديد منجر شود.

دانلود فایل


پاورپوینت شاخص هاي سازمان هاي کار آفرين در قرن بيست و يکم

شاخص هاي سازمان هاي کار آفرين در قرن بيست و يکم, دانلود پاورپوینت شاخص هاي سازمان هاي کار آفرين در قرن بيست و يکم, پاورپوینت در مورد شاخص هاي سازمان هاي کار آفرين در قرن بيست و يکم, تحقیق شاخص هاي سازمان هاي کار آفرين در قرن بيست و يکم, پاورپوینت درب,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید