پاورپوینت ترموديناميك

پاورپوینت ترموديناميك

پاورپوینت-ترموديناميك

دانلود پاورپوینت ترموديناميك،
با فرمت ppt و در 62 اسلاید قابل ویرایش.


فهرست:
1- مقدمه و مفاهيم اوليه ترموديناميك
2- ماده خالص و خواص آن
3- كار و گرما
4- قانون اول ترموديناميك
5- قانون دوم ترموديناميك و انتروپي

بخشی از متن پاورپوینت:
فصل اول
مفاهيم اوليه ترموديناميك-
تعريف ترموديناميك:ترموديناميك علمي است كه با كار, گرما و آن دسته خواص مواد كه با كار و گرما بستگي پيدا مي‌كنند سروكار دارند. پايه ترموديناميك مانند تمام علوم ديگر بر مشاهدات تجربي استوار است. در ترموديناميك يافته‌هاي حاصل از اين مشاهدات را بصورت قانونهائي دسته‌بندي كرده‌اند كه آنها را در بخش‌هاي بعدي مطرح خواهيم كرد. بجز اين قانونها يك قانون صفرم نيز وجودداردكه در پايان اين فصل بيان مي‌شود.                                                       
تعريف سيستم: مقداري از ماده با جرم مشخصي كه مورد بررسي قرار مي‌گيرد سيستم مي‌ناميم.                                
محيط: هر چه كه بيرون از سيستم جاي داشته با شد محيط ناميده مي‌شود
مرزهاي سيستم: سيستم را از محيط جدا مي‌كنند, اين مرزها ممكن است ثابت يا متحرك باشند.
مثال: در يك سيلندر پيستون آب درون سيلندر را به عنوان سيستم انتخاب مي‌كنيم,با گرم كردن سيلندر دماي آب افزايش مي‌يابد و پيستون بالا مي‌رود, با بالا رفتن پيستون مرز سيستم جابجا مي‌شود در اين فرايند گرما مرز سيستم را قطع مي‌كند و از محيط وارد سيستم مي‌شود.
سيستم مجزا: سيستمي كه محيط به هيچ وجه بر روي آن تأثيري ندارد به عبارت ديگر در يك سيستم مجزا كار و گرما مرز سيستم را قطع نمي‌كنند.
حجم كنترل: حجم مشخصي در فضا كه مورد بررسي قرار مي‌گيرد را حجم كنترل مي‌نامند و معمولا شامل دستگاهي است كه مورد بررسي قرار مي‌گيرد
دانلود فایل


پاورپوینت ترموديناميك

ترموديناميك, دانلود پاورپوینت ترموديناميك, پاورپوینت در مورد ترموديناميك, تحقیق ترموديناميكپاورپوینت درباره ترموديناميك, پاورپوینت راجع به ترموديناميك, پاورپوینت آماده ترموديناميك, تحقیق در مورد ترموديناميك,ppt,pdf, تحقیق با موضوع ترموديناميك, دانلود,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید