پاورپوینت روشها و فرایندهای نوین یاددهی و یادگیری

پاورپوینت روشها و فرایندهای نوین یاددهی و یادگیری

پاورپوینت-روشها-و-فرایندهای-نوین-یاددهی-و-یادگیری

دانلود پاورپوینت روشها و فرایندهای نوین یاددهی و یادگیری،
با فرمت ppt و در 61 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مراحل روش کارایی تیم
1. تشکیل تیم : تعداد نفرات تیم بستگی به نظر معلم دارد. بهتر است در مراحل اولیه تعداد نفرات تیم کمتر باشد و به تدریج که دانش آموزان کار با تیم را آموختند، می توان تیم هایی با تعداد بیشتر تشکیل داد. در این روش بهتر است تعداد افراد تیم فرد باشد، زیرا در مراحلی که دانش آموزان نیاز به هم اندیشی دارند، در صورتی که به توافق نرسیدند، بتوانند رأی گیری کنند.
2- مطالعه ی فردی متن و یا ارائه یک فعالیت سمعی و بصری : در این مرحله به دانش آموزان می گوییم شما فرصت کافی دارید که این درس را مطالعه کنید و یا این فیلم را ببینید. ایجاد محیط امن برای یادگیری از وظایف اصلی معلم است دانش آموزان باید کاملاً احساس امنیت کنند.
3.ارائه سؤالات به دانش آموزان : دانش آموزان در این مرحله باید به صورت انفرادی به سؤالات پاسخ دهند. بهتر است سؤالات از نوع صحیح، غلط یا چند گزینه ای باشد. اگر در حین پاسخ گویی اطلاعات آنها کافی نبود، می توانند به متن مراجعه کنند که این امر باعث ایجاد انگیزه ی بیشتر برای یادگیری خواهد شد.

دانلود فایل


پاورپوینت روشها و فرایندهای نوین یاددهی و یادگیری

روشها و فرایندهای نوین یاددهی و یادگیری, دانلود پاورپوینت روشها و فرایندهای نوین یاددهی و یادگیری, پاورپوینت در مورد روشها و فرایندهای نوین یاددهی و یادگیری, تحقیق روشها و فرایندهای نوین یاددهی و یادگیریپاورپوینت درباره روشها و فرایندهای نوین یاددهی ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید