پاورپوینت شناسایی عوامل زیان آور و بیماریزای محیط کار و ارائه روش های کنترلی و پیشگیری

پاورپوینت شناسایی عوامل زیان آور و بیماریزای محیط کار و ارائه روش های کنترلی و پیشگیری

پاورپوینت-شناسایی-عوامل-زیان-آور-و-بیماریزای-محیط-کار-و-ارائه-روش-های-کنترلی-و-پیشگیری

دانلود پاورپوینت شناسایی عوامل زیان آور و بیماریزای محیط کار و ارائه روش های کنترلی و پیشگیری،
با فرمت ppt و در 32 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
introduction مقدمه                                
گوناگونی کار که خود ناشی از پیشرفت علم و فن آوری است تعداد عوامل تهدید کننده سلامت را افزایش می دهد و در نتیجه بر تعداد بیماری های شغلی و مخاطرات حرفه ای روز به روز افزوده می شود .
انسانها با توجه به وضعیت شغلی خود ممکن است با برخی عوامل زیان آور در تماس باشند به گونه ای که اگر این عوامل از حد تحمل فیزیولوژیک انسان بیشتر شوند قادرند سبب آسیب های شغلی شوند و بازده کاری را کاهش دهند .
در روند ارائه خدمات بهداشتي درماني در محيط بيمارستان بدليل نوع اشتغال و مواجهات مختلف محيطي و حرفه اي افراد در معرض حوادث و بيماريهاي متعدد قرار دارند در نتيجه بيشتر از ديگران آسيب ديده و يا ممكن است بيمار شوند .
 از طرف ديگر وضعيت سلامت پرسنل نيز مي تواند بر كميت و كيفيت خدمات آنها نيز تأثير گذارد .
افراد دچار اختلال سلامتي نه تنها بازده كمتري دارند بلكه علاوه بر به خطر انداختن خود سايـر همكاران يا افراد جامعه را نيز در معرض خطــر قرار مي دهند.
همچنین وجود عوامل زیان آور در محیط بیمارستان بر بیماران تاثیر خواهد نمود و حتی ممکن است بالاتر از حد مجاز بودن آلاینده ها بیماری فرد  را تشدید نماید.
دانلود فایل


پاورپوینت شناسایی عوامل زیان آور و بیماریزای محیط کار و ارائه روش های کنترلی و پیشگیری

شناسایی عوامل زیان آور و بیماریزای محیط کار و ارائه روش های کنترلی و پیشگیری, دانلود پاورپوینت شناسایی عوامل زیان آور و بیماریزای محیط کار و ارائه روش های کنترلی و پیشگیری, پاورپوینت در مورد شناسایی عوامل زیان آور و بیماریزای محیط کار و ارائه روش های,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید