پرسشنامه زمینه‌یاب ارزش‌های ازدواج

پرسشنامه زمینه‌یاب ارزش‌های ازدواج

پرسشنامه-زمینه‌یاب-ارزش‌های-ازدواج

دانلود پرسشنامه زمینه‌یاب ارزش‌های ازدواج: پرسشنامه، روش اجرا و نمره‌گذاری،
با فرمت word و در 7 صفحه قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 41


قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :
زمینه‌یاب ارزش‌های ازدواج: پرسشنامه، روش اجرا و نمره‌گذاری
Marriage values survey:
 Questionnaire, Instruction and Scoring key  
پاسخگوی گرامی؛
لطفاً به سؤال‌های این پرسشنامه پاسخ دهید. این سؤال‌ها در مورد عقیده و نظر شما در مورد ازدواج و اهمیت جنبه‌های مختلف ازدواج هستند. شما باید مشخص کنید که با هر سؤال چقدر موافق یا مخالف هستید: کاملاً موافق، موافق، تقریباً موافق، تقریباً مخالف، مخالف، کاملاً مخالف. هر جمله را به‌دقت بخوانید و پاسخی را که به بهترین صورت نظر شما را بیان می‌کند، انتخاب کنید. سپس یکی از گزینه‌های مقابل سؤال را که پاسخ شما را نشان می‌دهد، با علامت ضربدر مشخص کنید.
شما در یک مطالعه علمی شرکت می‌کنید، این مطالعه صرفاً به منظور آگاهی از عقاید جوانان درباره ازدواج است. پاسخ‌های صادقانه و درست، بهترین کمک شما برای موفقیت این مطالعه است. از همکاری شما متشکریم.
به همه سؤال‌ها پاسخ بدهید و برای هر سؤال فقط یکی از پاسخ‌ها را انتخاب کنید.
لطفاً پیش از آن‌که پاسخ دادن به سؤال‌ها را شروع کنید، مشخصات خود را تکمیل کنید.

تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
1. برای من مهم است که به هر شکل ممکن، زندگی زناشویی خود را حفظ کنم. من معتقدم که زندگی زناشویی یک تعهد مادام العمر است.
2. برای من مهم است که زن و شوهر، تحت هر شرایطی برابر باشند. من معتقدم که زن و شوهر باید در تمام امور زندگی زناشویی (انجام کار منزل، مراقبت از کودکان، داشتن حرفه، فرصت ادامه تحصیل،....) نقش‌های مساوی داشته باشند.
3. برای من مهم است که زندگی زناشویی مرفهی داشته باشم. من معتقدم که ثروت، یکی از مهم‌ترین عوامل خوشبختی در زندگی زناشویی است.
4. برای من مهم است که استقلال شخصی خود (دوستان و رغبت‌های دوره مجردی) را در زندگی زناشویی حفظ کنم. من معتقدم که زن و شوهر می‌توانند دوستان و تفریح‌های جداگانه برای خود داشته باشند.
دانلود فایل


پرسشنامه زمینه‌یاب ارزش‌های ازدواج

دانلود پرسشنامه زمینه‌یاب ارزش‌های ازدواج, پرسشنامه آماده زمینه‌یاب ارزش‌های ازدواج, پرسشنامه در مورد زمینه‌یاب ارزش‌های ازدواج, سوالات پرسشنامه زمینه‌یاب ارزش‌های ازدواج, طراحی پرسشنامه زمینه‌یاب ارزش‌های ازدواج, تحلیل و تفسیر پرسشنامه زمینه‌یاب ارز,,,

پرسشنامه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید