پرسشنامه مقیاس خودکارآمدی تحصیلی

پرسشنامه مقیاس خودکارآمدی تحصیلی

پرسشنامه-مقیاس-خودکارآمدی-تحصیلی

دانلود پرسشنامه مقیاس خودکارآمدی تحصیلی،
با فرمت word و در 3 صفحه قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 5

قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :
این مقیاس توسط پاتریک، هیکس و رایان (1997) ساخته شده است، این مقیاس دارای 5 ماده می‌باشد که منعکس کننده ادراک دانش‌آموزان از شایستگی‌شان در انجام تکالیف کلاس می‌باشد. این مقیاس یک ابزار خودگزارشی است که  ماده های آن از نوع لیکرت  پنج درجه‌ای (1 = کاملا مخالفم، 2  =مخالفم، 3 = بی نظرم، 4 =  موافقم، 5 = کاملا موافقم) برمبنای ابزارهای مختلف موجود ساخته شده است.
پایایی مقیاس خودکارآمدی تحصیلی
پایایی این مقیاس توسط میگلی و همکاران (2000) با روش آلفای کرونباخ 78/0 گزارش شده است. هاشمی شیخ شبانی (1380) پایایی این مقیاس را با دو روش آلفای کرونباخ و تنصیف اسپیرمن- براون به ترتیب 65/0 و 59/0 گزارش داده است. در پژوهشی دیگر توسط حاجی یخچالی (1380)  برای  بررسی پایایی¬ خودکارآمدی تحصیلی از دو روش آلفای کرونباخ و تنصیف استفاده شد. ضرایب الفای کرونباخ و تنصیف برای مقیاس خودکارآمدی تحصیلی به ترتیب 73/0 و 66/0 به دست آمده است که حاکی از پایایی مطلوب و قابل قبول این مقیاس می¬باشد. در پژوهش حاضر برای تعیین پایایی این خرده مقیاس از دو روش آلفای کرونباخ و تنصیف استفاده شد.در جدول 5 – 3 ضرایب پایایی خرده مقیاس خودکارآمدی تحصیلی در پژوهش حاضر ارائه شده است.

تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
1    من مطمئن هستم که امسال می¬توانم به مطالب درسی آموزش داده شده در این کلاس تسلط پیدا کنم.
2    من مطمئن هستم که قادر به یادگیری و انجام مشکل¬ترین مطالب و تکالیف درسی هستم.
دانلود فایل


پرسشنامه مقیاس خودکارآمدی تحصیلی

دانلود پرسشنامه مقیاس خودکارآمدی تحصیلی, پرسشنامه آماده مقیاس خودکارآمدی تحصیلی, پرسشنامه در مورد مقیاس خودکارآمدی تحصیلی, سوالات پرسشنامه مقیاس خودکارآمدی تحصیلی, طراحی پرسشنامه مقیاس خودکارآمدی تحصیلی, تحلیل و تفسیر پرسشنامه مقیاس خودکارآمدی تحصیلی,,,

پرسشنامه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید