پرسشنامه خود تنظيمي تحصيلي

پرسشنامه خود تنظيمي تحصيلي

پرسشنامه-خود-تنظيمي-تحصيلي

دانلود پرسشنامه خود تنظيمي تحصيلي،
با فرمت word و در 3 صفحه قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 30

قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :
پرسشنامه خود نظم دهی تحصیلی:
برای سنجش خود نظم بخشی تحصیلی از پرسشنامه ای که توسط سواری و عرب زاده(1392) به منظور سنجش خودنظم بخشی تحصیلی ساخته و اعتبار یابی شده است استفاده خواهیم کرد. . ساخت و تنظیم این پرسشنامه از طریق مطالعه ماده های برخی از پرسش نامه های خارجی و مصاحبه با تعدادی از دانش آموزان متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز و نهایتاً تحلیل عاملی اکتشافی بدست آمد و دارای 30 سوال و شش عامل با عنوان راهبرد حافظه (5 ماده)، هدف گزینی (3 ماده)، خودارزیابی (6 ماده)، کمک خواهی (6 ماده)، مسئولیت پذیری (4 ماده) و سازماندهی (6 ماده) تشکیل شده است.
نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت می باشد که برای گزینه های «کاملاً موافقم»، «موافقم»، «بی نظرم»، «مخالفم» و «کاملاً مخالفم» به ترتیب امتیازات 5، 4، 3، 2 و 1 در نظر گرفته می شود: این پرسشنامه دارای 6 خرده مقیاس بوده که در جدول زیر خرده مقیاس ها و نیز شماره سوالات مربوط به هر خرده مقیاس ارائه شده است:

تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
1    براي به ياد آوردن مطالب درسي از كارت¬هاي يادداشت استفاده مي¬كنم.
2    از مطالب خوانده شده خلاصه بر مي¬دارم.
3    از مطالب كلاس خلاصه نويسي مي¬كنم.
4    براي يادگيري بهتر، كلمات را در ذهن مجسم مي¬كنم.
5    هنگام مطالعه، سئوالاتي را طرح مي¬كنم و به آنها پاسخ مي¬دهم.
دانلود فایل


پرسشنامه خود تنظيمي تحصيلي

دانلود پرسشنامه خود تنظيمي تحصيلي, پرسشنامه آماده خود تنظيمي تحصيلي, پرسشنامه در مورد خود تنظيمي تحصيلي, سوالات پرسشنامه خود تنظيمي تحصيلي, طراحی پرسشنامه خود تنظيمي تحصيلي, تحلیل و تفسیر پرسشنامه خود تنظيمي تحصيلي, فرمتword پرسشنامه خود تنظيمي تحصي,,,

پرسشنامه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید