پاورپوینت Robot & AVR بررسي اجزاء يك ربات

پاورپوینت Robot & AVR بررسي اجزاء يك ربات

پاورپوینت-robot--avr-بررسي-اجزاء-يك-ربات

دانلود پاورپوینت Robot & AVR بررسي اجزاء يك ربات،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 16

بخشی از پاورپوینت :
میکروکنترلر ها:
معرفی میکروکنترلرها : به آی سی هایی که قابل برنامه ریزی می باشد و عملکرد آنها از قبل تعیین شده میکروکنترلرگویند میکرو کنترل ها دارای ورودی - خروجی و قدرت پردازش می باشد . این آی سی ها حکم یک کامپیوتر در ابعاد کوچک و قدرت کمتر را دارند بیشتر این آی سی ها برای کنترل و تصمیم گیری استفاده می شود چون طبق الگوریتم برنامه ی آن عمل می کند این آی سی ها برای کنترل ربات ها تا استفاده در کارخانه صنعتی کار برد دارد .
بخشهای مختلف میکروکنترلر : میکروکنترلر ها از بخشهای زیر تشکیل شده اند Cpu واحد پردازش Alu واحد محاسبات I /O ورودی ها و خروجی ها Ram حافظه اصلی میکرو Rom حافظه ای که برنامه روی آن ذخیره می گردد Timer برای کنترل زمان ها و . . .
خانواده های میکروکنترلر خانواده : Pic - AVR - 8051
مقایسه خانواده های مختلف میکرو وکنترلرها:
خانواده 8051 : این خانواده از میکرو کنترولر ها جزو اولین نوع میکرو کنترولر ها یی بود که رایج شده و جزو پیشکسوتان مطرح میشود . معروف ترین کامپایلر برای این نوع میکرو keil یا franklin می باشد میکرو های این خانواده به نوسان ساز نیاز مند هستند و درمقابل خانواده pic یا AVR از امکانات کمتری برخور دار می باشد معروف ترین آی سی ها این خانواده 89S51یا 89C51 می باشد .
خانواده :PIC این خانواده از نظر امکانات مانند AVR میباشد و در کل صنعتی تر است .
خانواده :AVR این خانواده از میکرو کنترلرها تمامی امکانات 8051 را دارا می باشد و امکاناتی چون مبدل آنالوگ به دیجیتال– نوسان ساز داخلی و قدرت و سرعت بیشتر –EEPROMحافظه از جمله مزایای این خانواده می باشد مهم ترین آی سی این خانواده Tiny و Mega است.
مزایای میکرو کنترلر نسبت به مدار های منطقی : 1- یک میکرو کنترلر را می توان طوری برنامه ریزی کرد که کار چندین گیت منطقی را انجام دهد. 2- تعداد آی سی هایی که در مدار به کار میرود به حداقل میرسد . 3- به راحتی می توان برنامه میکرو کنترلر را تغییر داد و تا هزاران بار میتوان روی میکرو برنامه های جدید نوشت و یا پاک کرد . 4- به راحتی میتوان از روی یک مدار منطقی کپی کرد و مشابه آن را ساخت ولی در صورتی که از میکرو کنترلر استفاده شود و برنامه میکرو را قفل کرد به هیچ عنوان نمی توان از آن کپی گرفت .
دانلود فایل


پاورپوینت Robot & AVR بررسي اجزاء يك ربات

Robot & AVR بررسي اجزاء يك ربات, دانلود پاورپوینت Robot & AVR بررسي اجزاء يك ربات, پاورپوینت در مورد Robot & AVR بررسي اجزاء يك ربات, تحقیق Robot & AVR بررسي اجزاء يك ربات, پاورپوینت درباره Robot & AVR بررسي اجزاء يك ربات, پاورپوینت راجع به Robot & A,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید