پاورپوینت آشنایی با قابلیتها و سرویسهای پایگاه Sciencedirect

پاورپوینت آشنایی با قابلیتها و سرویسهای پایگاه Sciencedirect

پاورپوینت-آشنایی-با-قابلیتها-و-سرویسهای-پایگاه-sciencedirect

دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با قابلیتها و سرویسهای پایگاه  Sciencedirect،
با فرمت ppt و در 27 اسلاید قابل ویرایش

قسمتی از این پاورپوینت :
درباره Sciencedirect
يک منبع اطلاعاتي مهم و ضروري براي ميليونها متخصص در سراسر جهان است. اين منبع بزرگترين مجموعه الکترونيکي جهان از اطلاعات تمام متن و کتابشناختي در زمينه علوم، فناوري و پزشکي را دربردارد. به نظر SD سرمايه گذاري براي خريد اين منبع به معني سرمايه گذاري در يک راه حل تکاملي است و شما آنها را يک شريک قابل اعتماد خواهيد يافت. از زمانيکه SD در 1997 به بازار عرضه شد، از يک پايگاه اطلاعاتي وب از مجلات الکترونيکي الزوير به بزرگترين فراهم کننده جهاني از متون علمي، فني و پزشکي  (STM Literature) تکامل يافته است. 
  بيش از 2500 مجله و 11000کتاب از ناشران معتبر همچون الزوير و...  شامل عناوين مجلات معتبر مانند Lancet، دستنامه هاي سري اقتصاد و... قابل دسترس در SD است. کاربران مي توانند به بيش از 11 ميليون مقاله تمام متن و بيش از 95 ميليون رکوردهاي چکيده از تمام حوزه هاي علوم  دسترسي يابند. مقالات قبل از آنکه در مجلات چاپي منتشر شوند بصورت پيوسته قابل دسترس هستند و ويژگي چندرسانه اي مجلات پيوسته آنها را از مجلات چاپي متمايز مي کند. 

دانلود فایل


پاورپوینت آشنایی با قابلیتها و سرویسهای پایگاه Sciencedirect

آشنایی با قابلیتها و سرویسهای پایگاه Sciencedirect, دانلود پاورپوینت آشنایی با قابلیتها و سرویسهای پایگاه Sciencedirect, پاورپوینت در مورد آشنایی با قابلیتها و سرویسهای پایگاه Sciencedirect, تحقیق آشنایی با قابلیتها و سرویسهای پایگاه Sciencedirec,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید