پاورپوینت نقش روابط عمومي در تجديدساختار نظام بانكي ايران

پاورپوینت نقش روابط عمومي در تجديدساختار نظام بانكي ايران

پاورپوینت-نقش-روابط-عمومي-در-تجديدساختار-نظام-بانكي-ايران

دانلود پاورپوینت با موضوع نقش روابط عمومي در تجديدساختار نظام بانكي ايران،
با فرمت ppt و در 28 اسلاید قابل ویرایش

قسمتی از این پاورپوینت :
وضعيت در حال تغيير بانك‌ها
بانكداري ساده بود؛ مردم نزديك خانه حساب داشتند و وام مي‌گرفتند.
بازاريابي و روابط عمومي كم‌تر ضروري بود.
رابطه‌ي نزديك كاركنان با مردم، مشتريان وفادار.
توسعه‌ي بانكداري الكترونيك و دورشدن بانك از دسترسي مردم.
موسسات مالی غیرمجازدر ایران ريسك را افزايش داده‌اند
بنابر آمار منتشره، حدود 000ر7 مؤسسه‌ي مالی در کشور فعالیت می‌کنند که با لحاظ تعداد مؤسسات، بانک‌ها و صندوق‌های قرض‌الحسنه‌ي مجاز، بیش از 000ر6 مؤسسه بدون مجوزاند.
در حال حاضر در ايران، نگراني اصلی معطوف به شش مؤسسه‌ي اعتباری غیرمجاز است که نزدیک به 100 هزار میلیارد تومان نقدینگی جمع کرده‌اند و سپرده‌ي قانونی تودیع نمی‌کنند.
موسسات غيرمجاز II
    اقتصاد مؤسسات غیرمجاز با بانک‌ها نابرابر و در شرايط نامتقارن است. این اقتصاد نامتقارن نرخ‌های تعادلی بازار وجوه را متأثر و تخصیص بهینه‌ي سرمایه را مختل می‌کند؛ آهنگ انباشت سرمایه در بخش رسمی اقتصاد را کند مي‌كند و برعكس بخش غیررسمی و نظارت‌نشده‌ي بازار وجوه را تقویت می‌کند.
معماری صندوق ضمانت سپرده‌
پیش از این نیز نظام حمایت از سپرده‌ها به‌صورت ضمنی (implicite) و نانوشته وجود داشته است. یعنی هر وقت سپرده‌های عمومی در معرض خطر قرار گرفته است و شیوع (contagion) در شبکه‌ي مالی محتمل شده است، مقام ناظر به صحنه‌ي کارزار قدم گذاشته است.
تأسیس این صندوق  گامی برای این استقرار صریح (explicite) نظام ضمانت است. نمی‌توان برای سال‌ها بانکداری مدرن کرد، ولی به شکل ضمنی به این رویه‌ها ادامه داد؛ تأسیس صندوق ضمانت سپرده ضرورتي است كه در اقتصاد ایران با تأخیر انجام می‌شود.


دانلود فایل


پاورپوینت نقش روابط عمومي در تجديدساختار نظام بانكي ايران

نقش روابط عمومي در تجديدساختار نظام بانكي ايران, دانلود پاورپوینت نقش روابط عمومي در تجديدساختار نظام بانكي ايران, پاورپوینت در مورد نقش روابط عمومي در تجديدساختار نظام بانكي ايران, تحقیق نقش روابط عمومي در تجديدساختار نظام بانكي ايران, پاورپوینت درب,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید