پاورپوینت زندگینامه شهید مصطفی احمدی روشن

پاورپوینت زندگینامه شهید مصطفی احمدی روشن

پاورپوینت-زندگینامه-شهید-مصطفی-احمدی-روشن

دانلود پاورپوینت زندگینامه شهید مصطفی احمدی روشن ،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 13 

بخشی از پاورپوینت :
تحصیلات شهیداحمدی روشن
وی تحصیلات خود را در زادگاه خویش آغاز کرد. دوره تحصیلی راهنمایی را با رتبه عالی از مدرسه خیام همدان فارغ التحصیل شد و به دبیرستان ابن سینا رفت. شهید احمدی روشن هشتاد و پنجمین شهید دبیرستان ابن سینای همدان است.
پس از آن نیز در آزمون سراسری سال 77 شرکت کرد و وارد دانشگاه صنعتی شریف تهران شد و سپس در سال 81 از این دانشگاه فارغ التحصیل شد.
وی دانش آموخته رشته مهندسی پلیمر از دانشگاه صنعتی شریف بود. شهید احمدی روشن با سن پایین حدود 32 سال، دارای مقالات متعدد علمی در رشته پلیمر بود.
تحصیلات هسته ای
وی در سال 1380ش و در دوران تحصیل خود در این دانشگاه در پروژه ساخت غشاهای پلیمری برای جدا سازی گازها که برای اولین بار در کشور انجام می شد، همکاری داشت. او همچنین دارای چندین مقاله ISI به زبان های انگلیسی و فارسی بود و در زمان شهادت دانشجوی دکترای دانشگاه صنعتی شریف و از نخبگان این دانشگاه به شمار می رفت که مسئولیت معاونت بازرگانی سایت هسته ای نطنز را نیز به عهده داشت.

دانلود فایل


پاورپوینت زندگینامه شهید مصطفی احمدی روشن

زندگینامه شهید مصطفی احمدی روشن, دانلود پاورپوینت زندگینامه شهید مصطفی احمدی روشن, پاورپوینت در مورد زندگینامه شهید مصطفی احمدی روشن, تحقیق زندگینامه شهید مصطفی احمدی روشن, پاورپوینت درباره زندگینامه شهید مصطفی احمدی روشن, پاورپوینت راجع به زندگینامه,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید