دینا فایل / پاورپوینت خلاصه کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم (فنون اقناع) بخش دوم
پاورپوینت خلاصه کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم (فنون اقناع) بخش دوم
پاورپوینت خلاصه کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم (فنون اقناع) بخش دوم
دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم فصل دوم درس هفتم و هشتم (فنون اقناع) بخش دوم،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 35
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 35
در این درس ابتدا به کمک تعدادی از تبلیغات تلویزیونی، به معرفی 7 فن یا تکنیک اقناع اشاره میکنیم.
در ادامه فنون اقناع مطرح شده در این ارائه را با مثالهایی دیگر به صورت کارکلاسی تمرین میکنیم.
این ارائه بخش دوم از فنون اقناع است و شامل 7 تکنیک اقناع میباشد. 7 تکنیک دیگر در بخش اول معرفی گردید.
من باب یادآوری...
پیش از آنکه خودتان توضیح بدهید از دانش آموزان بخواهید که اقناع را تعریف کنند.
در کتاب آمده است:
بیشترین هدف زندگی اجتماعی و تفهیم و تفاهم با دیگران و فرستادن پیام، تشویق گیرنده به تغییر رفتار، نگرش، باور، ارزش یا دیدگاه افراد، مطابق نظر فرستنده است که به آن اقناع میگویند.
به تعبیر دیگر:
در فرآیند ارتباطات که نمودار کلی آن در درس پنجگانه سواد رسانه ای آورده شد، محوری ترین و مهمترین اتفاق اقناع است. در واقع اقناع عبارت است از ایجاد اشتراک معنا میان فرستند و گیرنده که منجر به همگامی و همراهی مخاطب با اهداف و امیال مولفان و صاحبان رسانه می شود.
صاحبنظران ارتباطات فنون مختلف و متعددی را برای اقناع مخاطب نام برده اند. در این جلسه 7 فن اقناع که در جلسه پیشین به آن اشاره شد را مرور میکنیم و پس از آن به 7 فن اقناع جدید میپردازیم.
از آنجا که تبلیغات یکی از مهمترین کارکردهای رسانه است که از فنون اقناع برای راضی کردن مخاطب به سمت محصول خود استفاده می کند مثالهایی که در این جلسات استفاده می کنیم همگی از میان تبلیغات بازرگانی است.
یک پیام رسانه ای الزاما برای اقناع مخاطب از یک فن استفاده نمی کند و از فنون متفاوت استفاده می کند. فلذا در این جلسه به غیر از بیان فنون جدید اقناع، فنون اقناع قبلی را هم در میان مثالهای این جلسه مرور می کنیم.
خلاصه کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم (فنون اقناع) بخش دوم, دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم (فنون اقناع) بخش دوم, پاورپوینت در مورد خلاصه کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم (فنون اقناع) بخش دوم, تحقیق خلاصه کتاب تفکر و سو,,,
فایل های جدید
یکی از تب ها رو انتخاب بکنید