پاورپوینت بنچ مارکینگ (Benchmarking)

پاورپوینت بنچ مارکینگ (Benchmarking)

پاورپوینت-بنچ-مارکینگ-(benchmarking)

دانلود پاورپوینت بنچ مارکینگ (Benchmarking)،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 43 

بخشی از پاورپوینت :
مقدمه
سازمان‌ها براي حفظ مشتريان، تعامل با تأمين‌كنندگان، بهره‌وري بيشتر كاركنان و ارتقاي مزيت‌هاي رقابتي، نيازمند شناخت رقبا، ابزار و مقايسه عملكرد خود در حوزه‌هاي مختلف كاري هستند. استراتژي‌هاي مختلفي براي بقا در ميدان رقابت معرفي مي‌شود. يكي از اين راهبردها، شناخت بازار و نحوه عملكرد ديگر سازمان‌ها و الگوبرداري از رفتار آنهاست. شركت‌هايي كه استراتژي تحليلي را سرلوحه بقاي خود قرار مي‌دهند، بهينه كاوي يا بنچ ماركينگ را به عنوان يكي از راه‌هاي مؤثر بهبود مستمر و تعيين موقعيت خود در ميدان كسب و كار مي‌دانند.
بنچ مارکینگ یا الگو برداری از بهترین ها یا بهبود تطبیقی
بنچ مارک از حوزه نقشه برداری اقتباس شده و منظور از آن ، نقطه ی مرجعی است که سایر نقاط و موقعیت های زمین (پستی و بلندی) را با آن مقایسه می کنند. در کل یادگیری بر دو نوع است : مستقیم و غیر مستقیم (یادگیری از دیگران) که بنچ مارکینگ مصداق عینی یادگیری از دیگران است
دانلود فایل


پاورپوینت بنچ مارکینگ (Benchmarking)

بنچ مارکینگ (Benchmarking), دانلود پاورپوینت بنچ مارکینگ (Benchmarking), پاورپوینت در مورد بنچ مارکینگ (Benchmarking), تحقیق بنچ مارکینگ (Benchmarking), پاورپوینت درباره بنچ مارکینگ (Benchmarking), پاورپوینت راجع به بنچ مارکینگ (Benchmarking), پاورپو,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید