پاورپوینت ابزارها و شیوه‌های نفوذ دشمن

پاورپوینت ابزارها و شیوه‌های نفوذ دشمن

پاورپوینت-ابزارها-و-شیوه‌های-نفوذ-دشمن

دانلود پاورپوینت ابزارها و شیوه‌های نفوذ دشمن ،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 44 

بخشی از پاورپوینت :
چیستی نفوذ
از رهگذر تعریف قدرت می‌توان مفهوم نفوذ و جایگاه آن را درک کرد. 
قدرت را توانایی مدیریت بر ذهن‌ها و اعمال دیگران تعریف کرده‌اند. به تعبیری، قدرت توانایی تأثیرگذاری و تعیین رفتار دیگران است. 
مسئله اصلی در بحث قدرت، احتمال تأثیرگذاری و تعیین رفتار است. از این نظر، قدرت با مفاهیمی چون نفوذ ارتباط دارد. 
نفوذ شکلی ظریف و نامرئی از قدرت است که از طریق تسخیر و مهار دستگاه محاسباتی و نظام تصمیم‌گیری یک فرد، گروه، دولت و... اعمال می‌شود. 
آن مؤلفه‌ای که سبب عملیاتی‌شدن و عینیت‌یافتن قدرت می‌شود، نفوذ است. ازاین‌رو، تا نفوذی صورت نگیرد، قدرت عینیت نمی‌یابد و در نتیجه، تأثیرگذاری و تحقق اهداف نیز مختل می‌شود. 
نتیجه:
آن‌گاه که یک بازیگر می‌کوشد بازیگر دیگری را مورد نفوذ قرار دهد، در حقیقت می‌کوشد بر او تأثیر بگذارد تا در جهت مورد نظر وی رفتار کند. 
در شرایط عادی یا به تعبیری، در وضعیتی که میان دو بازیگر رابطه نفوذ برقرار نباشد، هر یک از بازیگران در مقابل اعمال قدرت دیگری بر خود ممکن است واکنش نشان دهند؛ اما آن‌گاه که یک بازیگر بتواند به دیگری نفوذ کند،‌ علی‌رغم آگاهی طرفی که مورد اعمال قدرت قرار می‌گیرد، وی در راستای ترجیحات و مسیری که طرف مقابلش می‌خواهد قدم برمی‌دارد و درواقع، اعمال قدرت طرف مقابل بر خود را می‌پذیرد. 

دانلود فایل


پاورپوینت ابزارها و شیوه‌های نفوذ دشمن

ابزارها و شیوه‌های نفوذ دشمن, دانلود پاورپوینت ابزارها و شیوه‌های نفوذ دشمن, پاورپوینت در مورد ابزارها و شیوه‌های نفوذ دشمن, تحقیق ابزارها و شیوه‌های نفوذ دشمن, پاورپوینت درباره ابزارها و شیوه‌های نفوذ دشمن, پاورپوینت راجع به ابزارها و شیوه‌های نفوذ ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید