پاورپوینت برنامه نویسی رایانه Computer Programming

پاورپوینت برنامه نویسی رایانه Computer Programming

پاورپوینت-برنامه-نویسی-رایانه-computer-programming

دانلود پاورپوینت برنامه نویسی رایانه Computer Programming،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 30 

بخشی از پاورپوینت :
مقدمه
دستورات MATLAB در پنجره ی دستور به طور عادی به ترتیبی که نوشته شده اند اجرا می شوند. اما در موارد بسیاری اجرای دستورات نیاز به انشعاب به مسیرهای مختلف یا اجرای مکرر مجموعه ای از دستورات دارد. علاوه بر این، انشعاب و تکرار ممکن است بستگی به شرایطی مانند مقدار داده های ورودی داشته باشد. در یک زبان ساختار یافته، می‌توان روی اجرا یک یا چند دستور و همچنین تقدم و تاخر آنها کنترل داشت. حلقه ها و شرط ها از مبانی هر زبان برنامه نویسی هستند که برای کنترل روند اجرای برنامه ها به کار می روند. 
ساخت فایل تابعی (function file)
گاهی اوقات ممکن است نیاز به توابعی با کاربردی خاص داشته باشیم که در متلب تعریف نشده اند و نیاز است که این توابع را تعریف کنیم و یا هنگامی که قصد استفاده از زیرالگوریتم را داریم، باید زیرالگوریتم ها را به صورتfunction file  تبدیل نماییم.
یک فایل تابعی مانند یک m-file است با این تفاوت که خط اول آن به صورت زیر است:
function [outputs]=name(inputs
 در این خط هر یک از خروجی ها و ورودی ها را در یک متغیر جداگانه قرار می دهیم. در صورتی که یک خروجی داشته باشیم، دیگر نیازی به براکت نیست. name نیز نام تابع است که بهتر است بین 9 تا 20 کاراکتر باشد و نام آن ها نباید مشابه توابع موجود در متلب باشد.

دانلود فایل


پاورپوینت برنامه نویسی رایانه Computer Programming

برنامه نویسی رایانه Computer Programming, دانلود پاورپوینت برنامه نویسی رایانه Computer Programming, پاورپوینت در مورد برنامه نویسی رایانه Computer Programming, تحقیق برنامه نویسی رایانه Computer Programming, پاورپوینت درباره برنامه نویسی رایانه Comp,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید