پاورپوینت احترام به والدين موضوع درس اخلاق

پاورپوینت احترام به والدين موضوع درس اخلاق

پاورپوینت-احترام-به-والدين-موضوع-درس-اخلاق

دانلود پاورپوینت احترام به والدين موضوع درس اخلاق،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 8 

بخشی از پاورپوینت :
هدف كلي: بيان اهميت و آثار احترام والدين
نزدیک غروب بود. هر روز پدر اين موقع به خانه مي‌آمد. اما آن روز پدر دير كرده بود. فاطمه نگران شده بود. آهی کشید. از زير سایه‌ی درخت برخاست. به طرف دَر رفت؛ زيرا پدر دشمنان زیادی داشت. فاطمه چند لحظه کنار در ايستاد. کاش مي‌دانست پدرش کجاست. اگر پسر عمویش علی بود، می‌رفت خبری می‌آورد.
فاطمه، پدر را خیلی دوست داشت. هر وقت پدر او را در آغوش می‌گرفت و می‌بوسید، خستگی‌ از تنش بيرون مي‌رفت و اذيت و آزار مردم را فراموش مي‌كرد. 
سبد ظرف را برداشت تا به اتاق ببرد. اما در همين لحظه صدای پای پدر را پشت در شناخت. به طرف پدر دوید. حال پدر خوب نبود. آهسته قدم برمی‌داشت. پدر به دیوار تکیه داد. فاطمه با دیدن او جا خورد. پاهای پدر زخمی و خونین بود. لباس‌های 
سفیدش، خاک‌آلود و کثیف شده بود. موهایش پر از خاشاک 
بود. باز بت‌پرستان پدر را اذیت کرده بودند. فوری به اتاق 
رفت. پارچه تمیزی آورد و دستان زخمی پدر را پاک کرد. 
پدر نیز دست‌های دخترش را نوازش کرد و بوسید. اشک‌های فاطمه ریخت. پدر اشک او را پاک کرد و با محبت، دستی به صورت او کشید و از او خواست تا ناراحت نباشد. صداي گریه فاطمه بلند شد. پدر، دختر کوچکش را در آغوش گرفت و گفت که چیزی نشده است. فاطمه از پدر خواست، کنار درخت بنشیند و ظرف آبی را آورد تا پدر دست و صورتش را بشوید.
فاطمه مانند مادر مهربانی با دستان كوچكش، خار و خاشاک را از سر و صورت پدر پاك كرد. پیامبر نگاهی به چهره‌ی خسته دخترش کرد. به یاد محبت مادرش آمنه افتاد. نزد او آمد و در مقابلش زانو زد. بازوهایش را گرفت و پیشانی‌اش را بوسید. او را به سینه چسبانید. پیامبر چشمانش را بست و با مهربانی گفت: «مادر بابا» به راستي چقدر اين دختر نسبت به پدر مهربان بود. درست مثل فرشته‌ها.
دانلود فایل


پاورپوینت احترام به والدين موضوع درس اخلاق

احترام به والدين موضوع درس اخلاق, دانلود پاورپوینت احترام به والدين موضوع درس اخلاق, پاورپوینت در مورد احترام به والدين موضوع درس اخلاق, تحقیق احترام به والدين موضوع درس اخلاق, پاورپوینت درباره احترام به والدين موضوع درس اخلاق, پاورپوینت راجع به احتر,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید