پاورپوینت نشانه‌هايي از خدا موضوع درس خداشناسی

پاورپوینت نشانه‌هايي از خدا موضوع درس خداشناسی

پاورپوینت-نشانه‌هايي-از-خدا-موضوع-درس-خداشناسی

دانلود پاورپوینت نشانه‌هايي از خدا موضوع درس خداشناسی،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 8

بخشی از پاورپوینت :
هدف كلي: اثبات وجود خداوند با برهان نظم و مدد گرفتن از اصل عليت
ايجاد انگيزه
نیوتن دانشمند معروف، دوستی داشت که می‌گفت جهانِ هستی، خود به خود و بدون خالق، به وجود آمده است. روزی نیوتن او را به خانه‌اش دعوت نمود. او را به کارگاه اختراعاتش برد و ماکتی بسیار زیبا و دقیق از منظومه‌ شمسي را به او نشان داد. در اين ماكت یک چرخ دستی کوچک، همه کرات را با منظره‌ای زیبا به چرخش در آورده بود. دوست او با دیدن این ماکت زیبا، شروع به تعريف از این اختراع نمود و مخترع آن را تحسین کرد. بعد از این‌که سخن او تمام شد، نيوتن گفت: «این ماکت را كسي نساخته است. بلکه به صورت اتفاقي، چند قطعه چوب، فلز و پلاستیک به هم برخورد نموده و این ماکت ساخته شده است.»
دوست او از صحبت‌های نیوتن متعجب شد و گفت: «امکان ندارد که اين مجموعه منظم، زیبا و دقیق بطور اتفاقي ساخته شده باشد؛ زيرا نشان مي‌دهد كه دانشمندي بزرگ  آن را اختراع كرده است. 
نيوتن گفت: « دوست من! تو مي‌گويي این ماکت کوچک حتما باید سازنده‌ای داشته باشد، اما جهان هستي با اين همه نظم و شگفتي بدون خالق و ناظم به وجود آمده است؟» 
دوست نيوتن با شنیدن این سخنان به فکر فرو رفت و در همان‌ حال گفت: «من اشتباه فكر می‌کردم. اكنون به وجود خداي آفريننده و ناظم هستی ایمان آوردم.»
دانلود فایل


پاورپوینت نشانه‌هايي از خدا موضوع درس خداشناسی

نشانه‌هايي از خدا موضوع درس خداشناسی, دانلود پاورپوینت نشانه‌هايي از خدا موضوع درس خداشناسی, پاورپوینت در مورد نشانه‌هايي از خدا موضوع درس خداشناسی, تحقیق نشانه‌هايي از خدا موضوع درس خداشناسی, پاورپوینت درباره نشانه‌هايي از خدا موضوع درس خداشناسی, پا,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید