پاورپوینت سخنان رهبری در مورد عزاداری امام حسین

پاورپوینت سخنان رهبری در مورد عزاداری امام حسین

پاورپوینت-سخنان-رهبری-در-مورد-عزاداری-امام-حسین

دانلود پاورپوینت سخنان رهبری در مورد عزاداری امام حسین،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 24 

بخشی از پاورپوینت :
برخی کارهاست که پرداختن به آنها، مردم را به خدا و دین نزدیک می‌کند. یکی از آن کارها، همین عزاداریهای سنّتی است که باعث تقرّبِ بیشترِ مردم به دین می‌شود. این‌که امام فرمودند «عزاداری سنّتی بکنید» به خاطر همین تقریب است. در مجالس عـزاداری نشسـتن،روضـه خواندن، گریـه کردن، به سروسـینه زدن و مواکب عزا و دسته‌های عزاداری به راه انداختن، از اموری است که عواطف عمومی را نسبت به خاندان پیغمبر، پرجوش می‌کند و بسیار خوب است. (۱۳۷۳/۰۳/۱۷)
لازم است از همه برادران و خواهرانی که در سراسر کشور، در ایّام عزاداری، با اقامه عزا و به راه انداختن مراسم عزاداری، بخصوص با اقامه نماز جماعت در ظهر عاشورا و با عرض ارادت به خاندان پیامبر، این روزها را بزرگ داشتند سپاسگزاری کنم. (۱۳۷۷/۰۲/۱۸)
هیچ وقت نباید امت اسلامی و جامعه‌ی اسلامی ماجرای عاشورا را به عنوان یک درس، به عنوان یک عبرت، به عنوان یک پرچم هدایت از نظر دور بدارد. قطعاً اسلام، زنده‌ی به عاشورا و به حسین‌بن‌علی (علیه‌السّلام) است. ( ۱۳۹۱/۰۹/۰۱)

دانلود فایل


پاورپوینت سخنان رهبری در مورد عزاداری امام حسین

سخنان رهبری در مورد عزاداری امام حسین, دانلود پاورپوینت سخنان رهبری در مورد عزاداری امام حسین, پاورپوینت در مورد سخنان رهبری در مورد عزاداری امام حسین, تحقیق سخنان رهبری در مورد عزاداری امام حسین, پاورپوینت درباره سخنان رهبری در مورد عزاداری امام حسی,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید