پاورپوینت فرصت ها و تهدیدهای رسانه های نوظهور

پاورپوینت فرصت ها و تهدیدهای رسانه های نوظهور

پاورپوینت-فرصت-ها-و-تهدیدهای-رسانه-های-نوظهور

دانلود پاورپوینت فرصت ها و تهدیدهای رسانه های نوظهور،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 23 

بخشی از پاورپوینت :
تـهدیـدات روانــی
نارضایتی از زندگی 
وب‌سایت فیس‌بوک با ایجاد حس حسادت و نارضایتی به‌دلیل اعلام و نمایش پیوسته جنبه‌های مثبت زندگی دوستان که شاید واقعیت کامل هم نداشته‌باشد، مورد نقد قرار گرفته‌است. این موضوع به این دلیل اتفاق می‌افتد که بیشتر کاربران این‌گونه سایت‌ها فقط جنبه‌های مثبت زندگی خود را به اشتراک می‌گذارند؛ این حالات در رسانه‌ها با عنوان «حسادت فیس‌بوکی» و یا «افسردگی فیس‌بوکی» شناخته می‌شود.
* مطالعاتی که در دانشگاه‌های کشور آلمان انجام گرفت نیز وجود حسادت فیس‌بوکی را تایید کرد و نشان داد که: یک سوم افرادی که به این سایت مراجعه می‌کنند، دچار سطحی از نارضایتی از زندگی خود می‌شوند. تصاویر تعطیلات به‌عنوان مهم‌ترین دلیل ایجاد حس حسادت و نارضایتی تشخیص داده‌شدند. از آنجایی که بیشتر کاربران تعداد تبریک‌های تولد، پسندها و نظرات بر روی دیوار خود را با دوستانشان مقایسه می‌کنند، ارتباطات اجتماعی به‌عنوان دلیل دوم حسادت شناخته‌شدند و کاربرانی که کمترین بازخورد را داشتند، بیشترین احساس نارضایتی را از خود نشان دادند.

دانلود فایل


پاورپوینت فرصت ها و تهدیدهای رسانه های نوظهور

فرصت ها و تهدیدهای رسانه های نوظهور, دانلود پاورپوینت فرصت ها و تهدیدهای رسانه های نوظهور, پاورپوینت در مورد فرصت ها و تهدیدهای رسانه های نوظهور, تحقیق فرصت ها و تهدیدهای رسانه های نوظهور, پاورپوینت درباره فرصت ها و تهدیدهای رسانه های نوظهور, پاورپوی,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید