پاورپوینت گیاهان دارویی

پاورپوینت گیاهان دارویی

پاورپوینت-گیاهان-دارویی

دانلود پاورپوینت گیاهان دارویی ،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 68 

بخشی از پاورپوینت :
در بعضی آمارها ارزش تجارت جهانی گياهان دارويی بالغ بر 43ميليارد دلار در سال برآورد شده و طی آمار منتشره در اينترنت فروش فرآورده های گياهی در سال 1997 بالغ بر 3/24 ميليارد دلارآمريكا بوده است. گرايش عمومی جامعه به استفاده از داروها و درمانهای گياهی و به طور كلی فرآوردههای طبيعی به ويژه در طی سالهای اخير روبه افزايش بوده و مهمترين علل آن، اثبات اثرات مخرب و جانبی داروهای شيميايی از يك طرف و ايجاد آلودگيهای زيست محيطی كه كره زمين را تهديد ميكند از سوی ديگر بوده است. 
بيش از 60% مردم آلمان و بلژيك و 74% انگليسيها تمايل به استفاده از درمانهای طبيعی گياهی دارند. ضمن اينكه طبق آمار سازمان بهداشت جهانی بالغ بر 80% مردم جهان به ويژه در كشورهای در حال توسعه و نواحی فقير و دور افتاده عمده ترين نيازهای درمانی خود را از گياهان دارويی تأمين ميكنند. 
توجه: بار ديگر نظر علاقمندان به گياه‌درماني را كاملاً به اين نكته جلب مي‌نماييم كه گياهان مورد نظر مي‌بايستي حتماً از عرضه كنندگان مطمئن تهيه و مصرف شوند. زيرا در غير اينصورت ممكن است گياهان تهيه شده به طور صحيح محصول برداري، خشك، انبار و نگهداري نشده باشد. از مصرف اين نوع گياهان به هيچ‌وجه اثر درماني مطلوب حاصل نخواهد شد. 
دانلود فایل


پاورپوینت گیاهان دارویی

گیاهان دارویی, دانلود پاورپوینت گیاهان دارویی, پاورپوینت در مورد گیاهان دارویی, تحقیق گیاهان دارویی, پاورپوینت درباره گیاهان دارویی, پاورپوینت راجع به گیاهان دارویی, پاورپوینت آماده گیاهان دارویی, تحقیق در مورد گیاهان دارویی, ppt , pdf , تحقیق با موض,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید