پاورپوینت احکام تقلید

پاورپوینت احکام تقلید

پاورپوینت-احکام-تقلید

دانلود پاورپوینت احکام تقلید ،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 16 

بخشی از پاورپوینت :
یکی از ویژگی‌های بارز و خوبی که مجتهدان ما دارند این است که به عبادت و راز نیاز با خدا خیلی اهمیت می‌دهند و آن را به طور کامل و با خضوع و خشوع انجام می‌دهند. نقل می‌کنند که «آیت الله بروجردی(ره)» همیشه دو ساعت قبل از اذان صبح بیدار می‌شد و مشغول به نماز شب و مناجات با خدا می‌شد. پس از آن مطالعه می‌کرد تا وقتی که اذان صبح گفته می‌شد.
همچنین «آیه الله اراکی (ره)» در نماز خود وقتی حمد و سوره می‌خواند و خود را در برابر خدا می‌دید، به گریه می‌افتاد. و یا از مراجع دیگر که نمازشان، حال و هوای خاصی دارد.
حالا که تمام نفرات شرکت کننده در مسابقه مشخص شدند، مسابقه ما به این صورت است که 6 نفر شرکت کننده به دو گروه 3 نفره تقسیم می‌شوند و نفر هفتم مسؤول دریافت پاسخ‌های هر گروه است. هر گروه 5 سؤال دریافت می‌کند که باید یک نفر به عنوان سرگروه جواب‌هایش را از بین جواب‌ها پیدا کند و توسط 2 نفر از افراد گروه خود به مسؤول دریافت این پاسخ‌ها، برساند و گروه دیگر باید مانع شود.

دانلود فایل


پاورپوینت احکام تقلید

احکام تقلید, دانلود پاورپوینت احکام تقلید, پاورپوینت در مورد احکام تقلید, تحقیق احکام تقلید, پاورپوینت درباره احکام تقلید, پاورپوینت راجع به احکام تقلید, پاورپوینت آماده احکام تقلید, تحقیق در مورد احکام تقلید, ppt , pdf , تحقیق با موضوع احکام تقلید, ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید