پاورپوینت آسایش حرارتی و برودتی

پاورپوینت آسایش حرارتی و برودتی

پاورپوینت-آسایش-حرارتی-و-برودتی

دانلود پاورپوینت آسایش حرارتی و برودتی،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 14 

بخشی از پاورپوینت :
تامین آسایش حرارتی در محیط های انسان ساخت یکی از مهم ترین اهداف در طراحی معماری به شمار می رود زیرا در چنین شرایطی است که افراد ساکن در فضا می توانند با حداکثر کارایی و توان فکری و جسمی فعالیت و یا به بهترین نحواستراحت کنند.
ساختمان اولین خط دفاعی در برابر عوامل محیطی است ،در حقیقت پوسته ی یک ساختمان عبارت است از حصاری که مبادله حرارت را میان داخل و خارج بنا کنترل می کند .
ارزیابی آسایش حرارتی در معماری به عنوان یک چالش بزرگ مطرح است ،زیرا عوامل محیطی و شخصی(فیزیولوژیکی و روان شناسی)بسیاری در آن دخیل هستند .در ادامه به ارائه تعریف آسایش حرارتی و فاکتورهای موثر بر آن پرداخته شده ،قطعا شناخت هر چه بهتر این عوامل و محدوده ی مطلوب هر یک از گام های نخستین در طراحی و ساخت محیط های انسانی است .
دمای داخلی بدن انسان در حالت عادی در حدود 37 درجه سانتیگراد است که این دما در سطح پوست به 32 درجه کاهش می یابد .دمایی که باید در دامنه تغییرات محدود نگه داشته شود تا در سوخت و ساز بدن مشکلی ایجاد نشود .
همواره تبادل حرارتی بین بدن و محیط اطرافش در جریان است. حال اگر این تبادل حرارت به حالت تعادل درآید یعنی بدن در لحظه بتواند انرژی اضافی خود را به محیط منتقل کند یا انرژی مورد نیاز را از محیط جذب کند، آسایش حرارتی برقرار شده است.
آسایش حرارتی یعنی حالتی که فرد نه احساس سرما و نه احساس گرما می کند.
دانلود فایل


پاورپوینت آسایش حرارتی و برودتی

آسایش حرارتی و برودتی, دانلود پاورپوینت آسایش حرارتی و برودتی, پاورپوینت در مورد آسایش حرارتی و برودتی, تحقیق آسایش حرارتی و برودتی, پاورپوینت درباره آسایش حرارتی و برودتی, پاورپوینت راجع به آسایش حرارتی و برودتی, پاورپوینت آماده آسایش حرارتی و برودت,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید