پاورپوینت طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع

پاورپوینت طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع

پاورپوینت-طرح-تكريم-مردم-و-جلب-رضايت-ارباب-رجوع

دانلود پاورپوینت طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 53 

بخشی از پاورپوینت :
1- استقرار دولت الکترونیک( موضوع ماده ‌38، ‌40، ‌ قانون مدیریت خدمات کشوری)
‌2- عدالت استخدامی و نظام پرداخت
3- ساماندهی نیروی انسانی
4- تمرکز زدایی
5- افزایش بهره‌وری و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد (موضوع مواد ‌81، ‌82 و ‌83 قانون مدیریت خدمات کشوری)
10 برنامه اصلي ايجاد تحول در نظام اداري 
‌6- سلامت اداری
7- اصلاح ساختار و فرآیندها
8- توانمندسازی و آموزش فرهنگی و تخصصی منابع انسانی
9- تقویت مدیریت و توان کارشناسی کشور و ارتقاء روحیه خود کنترلی در کارها
10- خدمات‌رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع(190 امتیاز در ارزیابی عملکرد دانشگاه)
1- سازمان :گروهی از افراد و تسهیلات همراه با ترتیب دادن مسئولیت ها ،اختیارات و روابط آنها.(سازمان میتواند عمومی یا خصوصی باشد.)
2- مشتری :کسی که نیاز او تامین میشود. به عبارت دیگر سازمان و یا شخصی که محصولی را دریافت می کند.
3- زنجیره مشتری :رابطه بین مشتریان داخلی و خارجی خدمات
4- مشتریان داخلی : اعضای زنجیره مشتری که در درون سازمان عرضه کننده کالا و خدمات قرار دارند.
5- مشتریان خارجی : اعضای زنجیره مشتری که در خارج سازمان عرضه کننده کالا و خدمات قرار دارند.
6- فرایند: مجموعه فعالیتهای مرتبط به هم که ورودی ها را به خروجی ها تبدیل می کند.
7- رضایت مشتری :تلقی مشتری از میزانی که خواسته هایش برآورده شده است.
8- مشتری گرا :یک روش سازمانی که در آن به نیازها و خواسته های مشتری توجه خاص میشود.به عبارت دیگر مشتری در کانون توجه سازمان قرار میگیرد.
دانلود فایل


پاورپوینت طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع

طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع, دانلود پاورپوینت طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع, پاورپوینت در مورد طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع, تحقیق طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع, پاورپوینت درباره طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجو,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید