پاورپوینت بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران

پاورپوینت بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران

پاورپوینت-بیانیه-گام-دوم-انقلاب-خطاب-به-ملت-ایران

دانلود پاورپوینت بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران ،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 30

بخشی از پاورپوینت :
پیروزی انقلاب اسلامی؛ آغازگر عصر جدید عالم
آن روز که جهان میان شرق و غرب مادّی تقسیم شده بود و کسی گمان یک نهضت بزرگ دینی را نمیبُرد، انقلاب اسلامی ایران، با قدرت و شکوه پا به میدان نهاد؛ چهارچوب ها را شکست؛ کهنگی کلیشه ها را به رخ دنیا کشید؛ دین و دنیا را در کنار هم مطرح کرد و آغاز عصر جدیدی را اعلام نمود. طبیعی بود که سردمداران گمراهی و ستم واکنش نشان دهند، امّا این واکنش ناکام ماند. 
آغاز انقلاب و نظام اسلامی از نقطه ی صفر
انقلاب اسلامی و نظام برخاسته از آن، از نقطه ی صفر آغاز شد؛ اولا : همه چیز علیه ما بود، چه رژیم فاسد طاغوت که علاوه بر وابستگی و فساد و استبداد و کودتایی بودن، اوّلین رژیم سلطنتی در ایران بود که به دست بیگانه - بر سرِ کار آمده بود ثانیا: هیچ تجربه ی پیشینی د ر برابر ما وجود نداشت بدیهی است که قیامهای مارکسیستی و امثال آن نمیتوانست برای انقلابی که از متن ایمان و معرفت اسلامی پدید آمده است، الگو محسوب شود. 
دانلود فایل


پاورپوینت بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران

بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران, دانلود پاورپوینت بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران, پاورپوینت در مورد بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران, تحقیق بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران, پاورپوینت درباره بیانیه گام دوم انقلاب خطاب ب,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید