پاورپوینت قانون اصلاح ماده 13 (قانون مواد خوردني و آشاميدني و آرايشي و بهداشتي)

پاورپوینت قانون اصلاح ماده 13 (قانون مواد خوردني و آشاميدني و آرايشي و بهداشتي)

پاورپوینت-قانون-اصلاح-ماده-13-(قانون-مواد-خوردني-و-آشاميدني-و-آرايشي-و-بهداشتي)

دانلود پاورپوینت قانون اصلاح ماده 13 (قانون مواد خوردني و آشاميدني و آرايشي و بهداشتي)،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 21 

بخشی از پاورپوینت :
بهداشت فردي
ماده 1: کليه متصديان و کارگران و اشخاصي که در تهيه، توزيع و نگهداري و فروش و وسائط حامل مواد خوردني، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي و اماکن عمومي اشتغال دارند موظفند دوره ويژه بهداشت عمومي را بترتيبي که معاونت سلامت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي تعيين و اعلام مي نمايد گذرانده و گواهينامه معتبر آنرا دريافت دارند.
تبصره 1- مديريت و يا تصدي و اشتغال بکار در هر يک از کارگاهها و کارخانجات و مراکز و اماکن و وسائط نقليه موضوع اين آئين نامه بدون داشتن گواهينامه معتبر موضوع ماده 1 ممنوع است.
تبصره 2- استخدام يا بکارگيري اشخاص فاقد گواهينامه معتبر مندرج در ماده 1 اين آئين نامه در هريک از کارگاهها و کارخانجات و اماکن و مراکز و وسائط نقليه مذکور ممنوع است.
تبصره 3- اشخاصي مانند صندوقدار، باغبان، نگهبان، راننده و نظاير آنها که در اماکن موضوع اين آئين نامه شاغل بوده ليکن با مواد غذائي، آرايشي و بهداشتي ارتباط مستقيم ندارند از شمول ماده 1 فوق و تبصره هاي 1 و 2 آن مستثني مي باشند.

دانلود فایل


پاورپوینت قانون اصلاح ماده 13 (قانون مواد خوردني و آشاميدني و آرايشي و بهداشتي)

قانون اصلاح ماده 13 (قانون مواد خوردني و آشاميدني و آرايشي و بهداشتي), دانلود پاورپوینت قانون اصلاح ماده 13 (قانون مواد خوردني و آشاميدني و آرايشي و بهداشتي), پاورپوینت در مورد قانون اصلاح ماده 13 (قانون مواد خوردني و آشاميدني و آرايشي و بهداشتي), تح,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید