پاورپوینت رفتارشناسی اعتدال

پاورپوینت رفتارشناسی اعتدال

پاورپوینت-رفتارشناسی-اعتدال

دانلود پاورپوینت رفتارشناسی اعتدال،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 140  

بخشی از پاورپوینت :
بی بند وباری 
ازجوانان، دختران و پسران، می‌خواهم كه استقلال و آزادی و ارزش های انسانی را،  ولو با تحمل زحمت و رنج، فدای تجملات و عشرت ها و بی بند و باری ها و حضور در مراكز فحشا كه از طرف غرب و عمال بی‌وطن به شما عرضه می‌شود  نكنند؛ كه آنان چنان چه تجربه نشان داده جز تباهی شما و اغفالتان از سرنوشت كشورتان و چاپیدن ذخائر شما و به بند استعمار و ننگ وابستگی كشیدنتان و مصرفی نمودن ملت و كشورتان به چیز دیگر فكر نمی‌كنند؛ و می‌خواهند با این وسایل و امثال آن شما را عقب مانده، و به اصطلاح آنان «نیمه وحشی» نگه دارند.
نقشه دشمن در دانشگاه
در دانشگاه  نقشه آن است كه جوانان را از فرهنگ و ادب و ارزش های خودی منحرف كنند و به سوی شرق یا غرب بكشانند و دولتمردان را از بین اینان انتخاب و برسرنوشت كشورها حكومت دهند تا به دست آن ها هرچه می‌خواهند انجام دهند. اینان كشور را به غارتزدگی و غربزدگی بكشانند و قشر روحانی با انزوا و منفوریت و شكست قادر بر جلوگیری نباشد. و این بهترین راه است برای عقب ‌نگهداشتن و غارت كردن كشورهای تحت سلطه، ‌زیرا برای ابرقدرت ها بی‌زحمت و بی‌خرج و در جوامع ملی بی سر و صدا، هرچه هست به جیب آنان می‌ریزد.
باید ملت غارت شده بدانند كه در نیم قرن اخیر آنچه به ایران و اسلام ضربه مهلك زده است قسمت عمده‌اش از دانشگاه ها بوده است. اگر دانشگاه ها و مراكز تعلیم و تربیتِ دیگر با برنامه‌های اسلامی و ملی در راه منافع كشور به تعلیم و تهذیب و تربیت كودكان و نوجوانان وجوانان جریان داشتند، ‌هرگز میهن ما در حلقوم انگلستان و پس از آن امریكا و شوروی فرو نمی‌رفت و هرگز قراردادهای خانه خراب‌كن بر ملت محروم‌ غارتزده تحمیل نمی‌شد و هرگز پای مستشاران خارجی به ایران باز نمی‌شد و هرگز ذخائر ایران و طلای سیاه این ملت رنجدیده در جیب قدرت های شیطانی ریخته نمی‌شد و هرگز دودمان پهلوی و وابسته‌های به آن اموال ملت را نمی‌توانستند به غارت ببرند و در خارج و داخل پارك ها و ویلاها بر روی اجساد مظلومان بنا كنند.
دانلود فایل


پاورپوینت رفتارشناسی اعتدال

رفتارشناسی اعتدال, دانلود پاورپوینت رفتارشناسی اعتدال, پاورپوینت در مورد رفتارشناسی اعتدال, تحقیق رفتارشناسی اعتدال, پاورپوینت درباره رفتارشناسی اعتدال, پاورپوینت راجع به رفتارشناسی اعتدال, پاورپوینت آماده رفتارشناسی اعتدال, تحقیق در مورد رفتارشناسی ,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید