پاورپوینت کوپلینگ و کلاچ

پاورپوینت کوپلینگ و کلاچ

پاورپوینت-کوپلینگ-و-کلاچ

دانلود پاورپوینت کوپلینگ و کلاچ،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 42 

بخشی از پاورپوینت :
1- کوپلینگ های صلب (سخت)
این نوع کوپلینگ ها جهت اتصال دو محور کاملا  هم  راستا در تجهیزاتی که در  آن ها  هم  محوری  دقیق دو   محور ضروری و قابل دسترس است استفاده می شود لازم به ذکر است که هر گونه عدم تقارن محوری در این نوع  کوپلینگ ها خرابی های سریع را در اثر تشت های بالا به دنبال دارد این نوع از کوپلینگ ها به دو دسته تقسیم بندی می شوند:
کوپلینگ های پوسته ای 
در این نوع کوپلینگها ، دو نصفه پوسته با فشار پیچها  روی  محور بسته شده و گشتاور چرخشی بوسیله اصطکاک به محور منتقل می گردد. هردو محور با خار انطباقی به پوسته متصل می شوند ، مونتاژ این کوپلینگها آسان است ولی فقط امکان انتقال قدرت بین دو محور هم قطر را میسر می سازد.   این نوع    کوپلینگ انتقال گشتاورهای کم را امکان پذیر می نماید.
کوپلینگ های فلنچی 
سطح بیرونی بوش لغزشی مخروطی بوده و لذا در اثر محکم کردن پیچها اتصال فشاری و اصطکاک کافی بین فلنچ و بوش   برقرار می گردد. دو محور در این اتصال بایستی  کاملاً همراستا باشند ، مونتاژ و دمونتاژ این نوع کوپلینگ به آسانی انجام می شود. 

دانلود فایل


پاورپوینت کوپلینگ و کلاچ

کوپلینگ و کلاچ, دانلود پاورپوینت کوپلینگ و کلاچ, پاورپوینت در مورد کوپلینگ و کلاچ, تحقیق کوپلینگ و کلاچ, پاورپوینت درباره کوپلینگ و کلاچ, پاورپوینت راجع به کوپلینگ و کلاچ, پاورپوینت آماده کوپلینگ و کلاچ, تحقیق در مورد کوپلینگ و کلاچ, ppt , pdf , تحقی,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید