پاورپوینت تولید فایل حاوی شبکه محاسباتی ورودی نرم افزار Fluent

پاورپوینت تولید فایل حاوی شبکه محاسباتی ورودی نرم افزار Fluent

پاورپوینت-تولید-فایل-حاوی-شبکه-محاسباتی-ورودی-نرم-افزار-fluent

دانلود پاورپوینت تولید فایل حاوی شبکه محاسباتی ورودی نرم افزار Fluent،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 17 

فهرست:
بیان مساله
انگیزه بحث
راهنمای کاربری
ملزومات استفاده از برنامه
اجرای برنامه
اعتبار سنجی و نتایج
پیشنهادها

بخشی از پاورپوینت :
بیان مساله 
تولید شبکه محاسباتی برای حل مسائل دینامیک سیالات محاسباتی یکی از مهمترین بخش تحلیل های مورد نیاز در این حوزه می­باشد. در برخی از موارد هندسه هایی که باید میدان جریان بر روی آنها حل شود دارای پیچیدگی هایی می­باشد که تولید شبکه محاسباتی مناسب در اطراف آنها با استفاده از نرم افزارهای تولید شبکه غیرممکن بوده و تنها می­توان شبکه ای با کیفیت پایین و با تعداد المان­های کم در اطراف آن تولید نمود. 
انگیزه بحث
نیاز به اعتبار سنجی مش­های محاسباتی تولید شده با استفاده از روش­های نوین و یا کدهای کامپیوتری تدوین شده توسط محققان و پژوهشگران حوزه تولید شبکه، از جمله ضروریات اجرای این پروژه می­باشد. هدف اصلي از اجراي اين طرح تهیه برنامه­ای می­باشد که اطلاعات یک شبکه محاسباتی را گرفته و فایلی تولید کند که توسط نرم افزار Fluent   قابل خواندن بوده و بتواند تحلیل­های سیالاتی لازم را بر روی آن انجام دهد. یکی از نوآوری­های این پروژه رمزگشایی فایل ورودی نرم افزار Fluent بوده که یکی از بخش­های اصلی آن می­باشد. می­توان این طرح را به نوعی یک مهندسی معکوس تلقی نمود.

دانلود فایل


پاورپوینت تولید فایل حاوی شبکه محاسباتی ورودی نرم افزار Fluent

تولید فایل حاوی شبکه محاسباتی ورودی نرم افزار Fluent, دانلود پاورپوینت تولید فایل حاوی شبکه محاسباتی ورودی نرم افزار Fluent, پاورپوینت در مورد تولید فایل حاوی شبکه محاسباتی ورودی نرم افزار Fluent, تحقیق تولید فایل حاوی شبکه محاسباتی ورودی نرم افزار F,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید