پاورپوینت نظام پذيرش و بررسي پيشنهادها در يك بررسي تطبيقي

پاورپوینت نظام پذيرش و بررسي پيشنهادها در يك بررسي تطبيقي

پاورپوینت-نظام-پذيرش-و-بررسي-پيشنهادها-در-يك-بررسي-تطبيقي

دانلود پاورپوینت نظام پذيرش و بررسي پيشنهادها در يك بررسي تطبيقي،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 29 

بخشی از پاورپوینت :
ژاپن اولين كشوري بود كه نظام پذيرش و بررسي پيشنهادها را در سال 1721 و به گونه اي استراتژيك و بنياني مطرح و پياده نموده است. 
سال 1721 در ژاپن يك جعبه كوچكي قرار داده شده بود تا مردم نظراتشان را در اين جعبه كوچك بياندازند، اين جعبه ها به دستور شوگان هشتم موسوم به يوكوشيمين توكوگاوا نهاده شده بود، همه شهروندان اين اجازه را داشتند كه پيشنهادها، درخواستها و حتي شكايتهايشان را به اين جعبه بياندازند.
بنظر شوگان ها اين روش بهترين مكانيسم جهت درك نظرات و ديدگاههاي مردم نسبت به خط مشي هاي حكومتي بود. 
پس از ژاپني ها ، اين سوئدي ها بودند كه از طريق تشكيل كميته هاي سلطنتي و به گونه اي نهادينه شده حركت نمودند، حركتي قوي و محكم كه هنوز پس از گذشت ساليان مديد، كشوري نتوانسته به اين درجه محكم، نظام مند و نهادينه گر عمل نمايد. 
در سال 1742 كميته هاي سلطنتي نظرات مردم را در تصميم گيريهاي سازماني دخالت دادند، چون مي دانستند كه هيچ چيز براي مردم ارزشمند تر از آن نيست كه نظراتشان را در تصميم گيريهاي خودشان بطور عيني و مشهود مشاهده نمايند.
دانلود فایل


پاورپوینت نظام پذيرش و بررسي پيشنهادها در يك بررسي تطبيقي

نظام پذيرش و بررسي پيشنهادها در يك بررسي تطبيقي, دانلود پاورپوینت نظام پذيرش و بررسي پيشنهادها در يك بررسي تطبيقي, پاورپوینت در مورد نظام پذيرش و بررسي پيشنهادها در يك بررسي تطبيقي, تحقیق نظام پذيرش و بررسي پيشنهادها در يك بررسي تطبيقي, پاورپوینت درب,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید