پاورپوینت راهنمای کاربری سامانه درگاه دانشگاه

پاورپوینت راهنمای کاربری سامانه درگاه دانشگاه

پاورپوینت-راهنمای-کاربری-سامانه-درگاه-دانشگاه

دانلود پاورپوینت راهنمای کاربری سامانه درگاه دانشگاه ،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 13 

بخشی از پاورپوینت :
ثبت جزییات درخواست
پس از انتخاب کالای درخواستی، امکان ثبت جزییات درخواست فراهم خواهد شد:
در قسمت مقدار، میزان درخواستی از کالای انتخابی را انتخاب نمایید.
در صورتی که کالای مورد نظر دارای خصیصه برند و مدل باشد، امکان ثبت برند و مدل مورد نظر از بین برندهای و مدل های موجود فراهم خواهد بود.
هرگونه توضیحات مربوط به کالای مورد نظر را می توان در قسمت توضیحات اضافه نمود. (به عنوان مثال در صورتی که نوع خاصی از یک کالا مورد نظر بود و قصد اولویت بخشی به نوع خاصی از کالا را داشته باشید، امکان ثبت آن در این قسمت وجود دارد.)
در صورتی که برای یک کالا خصیصه برند در نظر گرفته شده باشد و برند یا مدل مورد نظر شما در لیست موجود نباشد، با انتخاب گزینه برند جدید، امکان ثبت برند یا مدل جدید وجود خواهد داشت.
ثبت جزییات درخواست
با انتخاب هر ردیف از لیست درخواست، امکان حذف یا ویرایش آن ردیف وجود خواهد داشت.
پس از ثبت تمامی موارد لیست درخواستی، با زدن دکمه «آغاز فرآیند (ارسال جهت خرید)»، فرآیند تامین کالاهای درخواستی کاربر آغاز می گردد.
در ادامه فرآیند، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس تجهیزات، کارپرداز، رییس حسابداری، انباردار و ریاست دانشکده به عنوان مدیران سیستم نقش های خود را ایفا می کنند.
در هر مرحله، امکان پاسخ به درخواست متقاضی (رد درخواست، اصلاح درخواست یا مذاکره) از سوی هر یک از مدیران سیستم وجود خواهد داشت. لذا کاربر می بایست از طریق بخش پیگیری درخواست، پیگیری لازم را انجام دهد.

دانلود فایل


پاورپوینت راهنمای کاربری سامانه درگاه دانشگاه

راهنمای کاربری سامانه درگاه دانشگاه, دانلود پاورپوینت راهنمای کاربری سامانه درگاه دانشگاه, پاورپوینت در مورد راهنمای کاربری سامانه درگاه دانشگاه, تحقیق راهنمای کاربری سامانه درگاه دانشگاه, پاورپوینت درباره راهنمای کاربری سامانه درگاه دانشگاه, پا,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید