پاورپوینت غمخوری یک سازمان دولتی کنفرانس متسختا گرجستان

پاورپوینت غمخوری یک سازمان دولتی کنفرانس متسختا گرجستان

پاورپوینت-غمخوری-یک-سازمان-دولتی-کنفرانس-متسختا-گرجستان

دانلود پاورپوینت غمخوری یک سازمان دولتی کنفرانس متسختا گرجستان،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 16 

بخشی از پاورپوینت :
مرکز  بحران غمخوری از اعضای برنامه مدنی آسیای میانه و جنبش آسیای مرکزی است، همچنین عضوی از کارگروه کاهش خشونت خانگی است که شامل نمایندگان وزارت بهداشت و حفاظت اجتماعی، وزارت آموزش و پرورش و وزارت امور داخلی جمهوری تاجیکستان می شود.  
قربانیان هر گونه خشونت
زنان، مردان، دختران، پسران
کارگران مهاجر و اعضای خانواده شان
رهبران مذهبی
مبتلایان به ایدز
بجه های معلول و ناتوان
بچه های خیابانی
ارائه کنندگان خدمات پزشکی
کارگران جماعت های تاجیکستان
کشاورزان و دهقانان
پروژه: "ارائه خدمات برای غلبه بر خشونت خانگی و ارائه کمک (توانبخشی،اسکان، کمک به ورود به زندگی اجتماعی) برای افرادی که در معرض خشونت خانگی هستند در منطقه ختلان، تاجیکستان
حامی مالی: آژانس توسعه و همکاری سوییس
هدف اصلی: «کاهش خشونت خانگی، به عنوان نقض حقوق بشر، ارائه خدمات با کیفیت به قربانیان خشونت خانگی، و همچنین بالا بردن سطح آگاهی عمومی مردم نسبت به خشونت خانگی»
زندگی بدون خشونت
هر کس در خانواده از زمان تولد و در طول زندگی ممکن است با خشونت روبرو شود و تقریبا هر روز شاهد آن باشد، بیشتر قربانیان خشونت زنان و دختران هستند. یک باور وجود دارد که خشونت خانگی علیه زنان و کودکان تنها در خانواده های که از نظر اجتماعی وضعیت مناسبی ندارند، رخ می دهد که البته نظر درستی نیست.  در واقعیت، ما شاهد هستیم که خشونت و همه اشکال آن در تمام سطوح وجود دارد، صرف نظر از وضعیت اجتماعی، نژاد، فرهنگ، مذهب یا طبقه اجتماعی. روابط سختگیرانه با زنان و دختران در سراسر جهان یک مشکل گسترده و هشدار دهنده است که نیاز به توجه ویژه دارد. زنان و دختران تاجیک هم به عنوان بخش جدایی ناپذیر از جامعه، ممکن است با این پدیده مواجه شوند. خشونت خانگی علیه زنان نه تنها منجر به آسیب جسمانی و زوال رشد روانی می شود بلکه به طور کلی منجر به زوال اخلاقی یک ملت می شود. خشونت در خانواده تاجیک با هدف دستیابی به برتری و اقتدار در خانواده اعمال می شود. ضرب و جرح و سوء استفاده به عنوان روش های تربیتی در نظر گرفته می شود. مدت 16 سال است که  مرکز بحران غمخوری در پروژه "پیشگیری از خشونت خانگی" روزانه مراجعه کنندگانی را پذیرش می کند که از خشونت رنج می برند، خشونت از طرف مادر شوهر، همسر و وابستگان همسر. 
دانلود فایل


پاورپوینت غمخوری یک سازمان دولتی کنفرانس متسختا گرجستان

غمخوری یک سازمان دولتی کنفرانس متسختا گرجستان, دانلود پاورپوینت غمخوری یک سازمان دولتی کنفرانس متسختا گرجستان, پاورپوینت در مورد غمخوری یک سازمان دولتی کنفرانس متسختا گرجستان, تحقیق غمخوری یک سازمان دولتی کنفرانس متسختا گرجستان, پاورپوینت درباره غمخو,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید