پاورپوینت صد سخن از پیامبر به گزینش شهید مطهری

پاورپوینت صد سخن از پیامبر به گزینش شهید مطهری

پاورپوینت-صد-سخن-از-پیامبر-به-گزینش-شهید-مطهری

دانلود پاورپوینت صد سخن از پیامبر به گزینش شهید مطهری،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 107

بخشی از پاورپوینت :
این را من در بعضی جلسات دیگر هم گفته ام: یکی از نویسنده های معروف ایران که دو سه سال پیش مُرد و البته مذهبی نبود (ابتدای عمرش که هیچ مذهبی نبوده، این آخر عمری ها به واسطه کتاب هایی از من که منتشر شده بود با من ارتباط، و تمایلی [به مذهب] پیدا کرده بود) یک وقتی به من گفت: 
من دارم کتابی را ترجمه می کنم در حکمت ادیان، یعنی حکمت هایی که در دین های مختلف عالم وجود دارد: حکمت هایی که امروز در دین یهود وجود دارد، حکمت هایی که در همین انجیل وجود دارد، حکمت هایی که به زردشت نسبت می دهند، حکمت هایی که به بودا نسبت می دهند، حکمت هایی که از کنفسیوس است، و حکمت هایی که از پیغمبر ماست. 
گفت: من فقط به رگ سیّدی ام برخورده، زیرا از هر کسی کلمات زیادی نقل کرده ولی به پیغمبر اسلام که رسیده چند جمله کوتاه نقل کرده، و چون ترجمه من ترجمه آزاد است می خواهم اندکی بیشتر نقل کنم ولی من که دسترسی ندارم. گفت: من تصمیم گرفته ام صد آیه از قرآن نقل کنم، صد جمله از کلمات پیغمبر، و صد جمله از کلمات امیرالمؤمنین. 
در مورد قرآن گفت چون قرآنِ مترجَم (قرآن آقای قمشه ای) هست خودم می توانم چند آیه انتخاب بکنم. از کلمات امیرالمؤمنین هم چون نهج البلاغه های مترجم هست می توانم انتخاب بکنم، ولی راجع به سخن پیغمبر چون من به عربی چندان وارد نیستم و در فارسی هم هر چه گشتم پیدا نکردم، اگر می توانی صد جمله از پیغمبر برای من پیدا کن و ترجمه هم بکن ولی بعد من به قلم خودم در می آورم که مطابق ذوق خودم باشد.

دانلود فایل


پاورپوینت صد سخن از پیامبر به گزینش شهید مطهری

صد سخن از پیامبر به گزینش شهید مطهری, دانلود پاورپوینت صد سخن از پیامبر به گزینش شهید مطهری, پاورپوینت در مورد صد سخن از پیامبر به گزینش شهید مطهری, تحقیق صد سخن از پیامبر به گزینش شهید مطهری, پاورپوینت درباره صد سخن از پیامبر به گزینش شهید مطهری, پا,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید