پاورپوینت کارگاه نوآوری و کارآفرینی پایۀ یازدهم دوره دوم متوسطه

پاورپوینت کارگاه نوآوری و کارآفرینی پایۀ یازدهم دوره دوم متوسطه

پاورپوینت-کارگاه-نوآوری-و-کارآفرینی-پایۀ-یازدهم-دوره-دوم-متوسطه

دانلود پاورپوینت کارگاه نوآوری و کارآفرینی پایۀ یازدهم دوره دوم متوسطه ،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 25

بخشی از پاورپوینت :
جلسۀ اول
ورودی های ما از دنیای پیرامون و اطلاعاتی که می گیریم، به حواس پنج گانه ما وابسته است؛ دیدن، شنیدن، لمس کردن، بوییدن و چشیدن؛ یعنی استفاده از توان و قوای بینایی، شنوایی، لامسه، بویایی و چشایی ما. هر کدام از این حواس، محدودیت هایی دارند و در فاصله ای از تشخیص دادن و ندادن عمل می کنند. مثلاً چشم سالم و طبیعی کمتر از فاصله 15 سانتی متری و بیشتر از فاصله 15 متری نمی تواند تصویر واضحی در مغز ایجاد کند. 
همین محدودیت کم توانی در دریافت اطلاعات و شکل دهی خروجی واضح در مغز برای دیگر حواس ما هم وجود دارد. برخی از آفریده های خلقت، محدودیت های حواس پنج گانه ما را ندارند. خفاش، نهنگ، عقاب و حتی برخی گیاهان و دیگر جانواران، دامنۀ دریافت اطلاعات شان از محیط اطراف، با ما تفاوت بسیار دارد. مثلاً اسب پشت سر خودش را هم می بیند. یا سگ، شامه ای بسیار قوی تر از انسان دارد. 

دانلود فایل


پاورپوینت کارگاه نوآوری و کارآفرینی پایۀ یازدهم دوره دوم متوسطه

کارگاه نوآوری و کارآفرینی پایۀ یازدهم دوره دوم متوسطه, دانلود پاورپوینت کارگاه نوآوری و کارآفرینی پایۀ یازدهم دوره دوم متوسطه, پاورپوینت در مورد کارگاه نوآوری و کارآفرینی پایۀ یازدهم دوره دوم متوسطه, تحقیق کارگاه نوآوری و کارآفرینی پایۀ یازدهم دوره د,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید