پاورپوینت شایعترین بیماری پوست و موی جوانان (جوش)

پاورپوینت شایعترین بیماری پوست و موی جوانان (جوش)

پاورپوینت-شایعترین-بیماری-پوست-و-موی-جوانان-(جوش)

دانلود پاورپوینت شایعترین بیماری پوست و موی جوانان (جوش)،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 32 

بخشی از پاورپوینت :
 مقدمه
بیماری های پوستی یکی از بیماری های شایع می باشد.جوش صورت نیز یک بیماری پوستی بسیار شایع در بین نوجوانان و جوانان است.جوش یک بیماری است که غدد چربی پوست را درگیر می کند.منافذ کوچک روی پوست بدن در زیر پوست با غدد چربی در ارتباط میباشد.اغلب جوش بر روی صورت – گردن – کمر – سینه و شانه ها دیده می شوند.جوش یک مشکل تهدید کننده حیات نیست اما می تواند منجر به ایجاد اسکار گردد.
آکنه:
آکنه شایع ترین بیماری مزمن پوستی در سنین بلوغ ونوجوانی است .  ضایعات آکنه دارای اشکال غیر التهابی (  کومدون های سر سیاه و سر سفید ) و التهابی ( پاپول ، کیست وندول) هستند . اسکار نلشی از آکنه  میتواند ، برای بیمار مشکلات روحی ایجاد نماید و از این نظر نیز درمان آن مهم است.     
از نظر بالینی ، آکنه به دو گروه تقسیم میشود . 
در گروه اول، بیماری ، خفیف تا متوسط است ؛ ضایعات فقط در صورت ، وجود دارند و اسکاری مشاهده نمیشود. در گروه دوم، بیماری، اغلب متوسط تا شدید است؛ تنه گرفتار، و ممکن است اسکار نیز دیده شود.
دانلود فایل


پاورپوینت شایعترین بیماری پوست و موی جوانان (جوش)

شایعترین بیماری پوست و موی جوانان (جوش), دانلود پاورپوینت شایعترین بیماری پوست و موی جوانان (جوش), پاورپوینت در مورد شایعترین بیماری پوست و موی جوانان (جوش), تحقیق شایعترین بیماری پوست و موی جوانان (جوش), پاورپوینت درباره شایعترین بیماری پوست و موی ج,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید