پاورپوینت تولید انرژی از زباله Waste To Energy

پاورپوینت تولید انرژی از زباله Waste To Energy

پاورپوینت-تولید-انرژی-از-زباله-waste-to-energy

دانلود پاورپوینت تولید انرژی از زباله Waste To Energy،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 21 

بخشی از پاورپوینت :
 کمپوست
پوسال یا کمپوست پسماندهای آلی تجزیه‌شده و نسبتاً پایدار حاصل فرایند پوسش هستند و پوسش یا کمپوست کردن عمل پوساندن و تجزیه بقایای گیاهی، حیوانی یا زباله‌های شهری همچنین لجن فاضلاب است که تحت شرایط خاص و روش‌های گوناگون انجام می‌گیرد. این عمل شاید کهن‌ترین روش بازیافت باشد. مواد آلی موجود در توده مصرفی برای کمپوست از ضایعات کشاورزی، مواد خوراکی و زباله هایی است که از راه تجزیه هوازی و بی‌هوازی به خاک سیاه و سفید غنی تبدیل می‌شوند که به عنوان کود در کشاورزی مصرف می‌شود. فرایند کمپوست بسیار ساده است و به‌دست افراد با تجربه در خانه‌های خود، کشاورزان در زمین‌های شان، و به شکل صنعتی نیز انجام می‌شود. کمپوست حاصل فعالیت بیولوژیکی میکروارگانیسم‌هایی است که توانایی شکستن مولکول‌های درشت مواد آلی را دارا می‌باشند.
بیوگاز
از شکستن ریزاندامگان (میکروارگانیسم‌ها) و باکتری‌ها در غیاب اکسیژن به‌دست می‌آید. زیست‌گاز یک منبع تجدیدپذیر انرژی حساب می‌شود، مشابه انرژی خورشیدی و انرژی بادی. زیست‌گاز را می‌توان از بیومس یا زباله‌های بیولوژیک تولید کرد، در نتیجه سازگار با محیط زیست است.
زیست‌گاز در یک فرایند تجزیه بی‌هوازی توسط باکتری‌های بی‌هوازی یا در یک فرایند تخمیر مواد قابل تجزیه از قبیل کود کشاورزی، فاضلاب، زباله‌های شهرداری، زباله‌های سبز (باغ‌ها و پارک‌ها)، مواد گیاهی و محصولات کشاورزی به‌دست می‌آید.
دانلود فایل


پاورپوینت تولید انرژی از زباله Waste To Energy

تولید انرژی از زباله Waste To Energy, دانلود پاورپوینت تولید انرژی از زباله Waste To Energy, پاورپوینت در مورد تولید انرژی از زباله Waste To Energy, تحقیق تولید انرژی از زباله Waste To Energy, پاورپوینت درباره تولید انرژی از زباله Waste To Energy, پا,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید