پاورپوینت تدوين يا فرموله كردن استراتژي

پاورپوینت تدوين يا فرموله كردن استراتژي

پاورپوینت-تدوين-يا-فرموله-كردن-استراتژي

دانلود پاورپوینت تدوين يا فرموله كردن استراتژي،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 10 

بخشی از پاورپوینت :
تدوين يا فرموله كردن استراتژي
Strategy Formulation
در اين مرحله يافته هاي تحليل وضعيت به منظور تعيين استراتژي هاي ممكن مطابق يا متناسب با وضعيت سازمان استفاده مي كنيم.
مراحل تنظيم استراتژي:
-تحليل وضعيت: اطلاعات مربوط به نقاط قوت و ضعف تهديدها و فرصت ها(بكارگيري روش SWOT) در جهت تعيين وضعيت سازمان
-تعيين استراتژي هاي ممكن كه با فعاليت گروهي حاصل شده اند.
-تصميم گيري و انتخاب مناسب ترين استراتژي
-تدوين استراتژي مبتني بر رسالت، اهداف، ارزش ها و همچنين بر اساس تحليل محيط دروني و بيروني سازمان صورت ميگيرد.
انواع استراتژيهاي اصلي در سازمان
1- استراتژي رسوخ در بازار: Market Penetration
افزايش كاربرد محصولات يا خدمات فعلي در بازارهاي فعلي
2- استراتژي توسعه بازار: Market Development
ارائه محصولات/خدمات فعلي و يا جديد در مناطق و بازارهاي جديد
3- استراتژي توسعه محصول (خدمات) : Product(Service) Development
بهبود بخشيدن به محصولات و خدمات كنوني براي مناطق يا بازارهاي فعلي (طولاني كردن دوره زندگي فرآنيد يا محصول فعلي است)
4- استراتژي نوآوري: Innovation
ايجاد و طراحي فرآنيدهاي خدمتي يا محصولات جديد مطابق با تحولات محيطي
5- استراتژي ادغام افقي: Horizental Integration
ادغام يا خريد موسسات مشابه كه همان محصول يا خدمت را ارائه ميكنند.
6- استراتژي ادغام عمودي : Vertical Integration
ادغام يا خريد موسساتي كه منابع يا برونداد شركت را در اختيار ميگيرند.
دانلود فایل


پاورپوینت تدوين يا فرموله كردن استراتژي

تدوين يا فرموله كردن استراتژي, دانلود پاورپوینت تدوين يا فرموله كردن استراتژي, پاورپوینت در مورد تدوين يا فرموله كردن استراتژي, تحقیق تدوين يا فرموله كردن استراتژي, پاورپوینت درباره تدوين يا فرموله كردن استراتژي, پاورپوینت راجع به تدوين يا فرموله كرد,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید