دینا فایل / پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM
پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM
پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM
دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM،
با فرمت ppt و در 73 اسلاید قابل ویرایش.
بخشی از پاورپوینت :
با فرمت ppt و در 73 اسلاید قابل ویرایش.
بخشی از پاورپوینت :
تعريف 1 : رويكردي چند جانبه، جامع و گسترده است كه براي ايجاد هماهنگي بين ميزان فروش، خدمات مشتريان، بازاريابي، پشتيباني و ديگر فعاليتهاي مربوط به مشتري استقرار مييابد.
تعريف 2 : به همه فرایندها و فناوریهایی گفته میشود که در شرکتها و سازمانها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار میرود.
اهداف CRM
• افزایش درآمد حاصله از فروش• افزایش میزان موفقیت در روابط با مشتریان• افزایش سود• افزایش میزان رضایت مشتریان• ارائه محصولات صحیح به هر مشتری• ارائه محصولات صحیح از طریق کانالهای صحیح به هر مشتری• ارائه محصولات صحیح در زمان صحیح به هر مشتری• حمایت(خدمات پس از فروش)
تعريف 2 : به همه فرایندها و فناوریهایی گفته میشود که در شرکتها و سازمانها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار میرود.
اهداف CRM
• افزایش درآمد حاصله از فروش• افزایش میزان موفقیت در روابط با مشتریان• افزایش سود• افزایش میزان رضایت مشتریان• ارائه محصولات صحیح به هر مشتری• ارائه محصولات صحیح از طریق کانالهای صحیح به هر مشتری• ارائه محصولات صحیح در زمان صحیح به هر مشتری• حمایت(خدمات پس از فروش)
مدیریت , مدیریت ارتباط با مشتری CRM, دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM, پاورپوینت در مورد مدیریت ارتباط با مشتری CRM, تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری CRM, پاورپوینت درباره مدیریت ارتباط با مشتری CRM, پاورپوینت راجع به مدیریت ارتباط با مشتری CR,,,
فایل های جدید
یکی از تب ها رو انتخاب بکنید