پرسشنامه وفاداری مصرف کننده به برند

پرسشنامه وفاداری مصرف کننده به برند

پرسشنامه-وفاداری-مصرف-کننده-به-برند

توضیحات:
این پرسشنامه دارای 25 سوال بوده و هدف آن بررسی میزان وفاداری مصرف کننده به برند از ابعاد مؤلفه شناختی وفاداری به برند، مؤلفه های عاطفی وفاداری به برند، ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت زمان، میزان منابع سرمایه گذاری شده، و مشارکت مدیریت ارشد می باشد. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه شده است:
این پرسشنامه دارای 25 سوال بوده و هدف آن بررسی میزان وفاداری مصرف کننده به برند از ابعاد مؤلفه شناختی

ویژگی پرسشنامه(بطور خلاصه):
تعداد گویه ها: 25
تعداد مولفه: دارد
روایی و پایایی: دارد
نحوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
نوع فایل: word و قابل ویرایش
منبع: دارد
دانلود فایل


پرسشنامه وفاداری مصرف کننده به برند

دانلود پرسشنامه,پرسشنامه رایگان,دانلود رایگان پرسشنامه,پرسشنامه روانشناسی,دانلود رایگان پرسشنامه استاندارد,پرسشنامه وفاداری مصرف کننده به برند,پرسشنامه وفاداری مصرف کننده,پرسشنامه روانشناسی,پرسشنامه استاندارد وفاداری,پرسشنامه استاندارد مصرف

روانشناسی و علوم تربیتی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید