دینا فایل / پاورپوینت اصول و روشهای نظارت و راهنمایی آموزشی
پاورپوینت اصول و روشهای نظارت و راهنمایی آموزشی
پاورپوینت اصول و روشهای نظارت و راهنمایی آموزشی
دانلود پاورپوینت با موضوع اصول و روشهای نظارت و راهنمایی آموزشی ،
با فرمت ppt و در 30 اسلاید قابل ویرایش،
بخشی از پاورپوینت :
مقدمه
اثر بخشی و اهمیت برنامه های نظارت و راهنمایی آموزشی وقتی روشن می شود که مشخص شود راهنمایان آموزشی تا چه میزان اصول آنرا رعایت کرده اند و تا چه حد مشکلات و نارساییهای موجود آموزشی رفع گردیده و عملکرد معلمان بهبود یافته است.
راهنمایان آموزشی در تحقق این هدف باید از اصول نظارت و راهنمایی آموزشی پیروی کنند و همواره این اصول را در برنامه ها و فعالیتهای خود مورد توجه قرار دهند.
مارکس و استوپس (1961) در این رابطه اصولی را مطرح میکنند، برخی از آنها عبارتند از:
1. نظارت و راهنمایی آموزشی که بخش کامل و جامعی از برنامه آموزشی است ، کار و خدمتی گروهی ( تعاونی ) است.
2. تمام معلمان به راهنماییها و کمکهای راهنمای آموزشی نیاز دارند.این اصل اساسی است و مسئولیت این خدمت به عهده مدیر و راهنمای آموزشی می باشد.
3. برنامه های نظارت و راهنمای آموزشی باید پاسخگوی نیازهای شخصی معلمان مدرسه باشد.
4. همه کارکنان که با فرایند آموزشی سر و کار دارند به نظارت و راهنمای آموزشی نیاز دارند و باید تحت پوشش برنامه قرار گیرند.
5. نظارت و راهنمای آموزشی باید به توضیح و تشریح هدفها و مقاصد آموزشی بپردازند، همچنین اهداف آ . پ و اهمیت آنها همواره به معلمان گوشزد گردد و مبنای کار معلمان و راهنمایان آموزشی قرار گیرد.
6. نظارت و راهنمای آموزشی باید در جهت بهبود نگرشها، دانشها، منش و رفتار و همچنین تحکیم روابط انسانی خوب در همه کارکنان مدرسه تلاش کند و به گسترش ارتباطات خود در جامعه بپردازد.
7. نظارت و راهنمای آموزشی باید بتواند فعالیتهای فوق برنامه دانش آموزان را سازماندهی و آنها را هدایت کند.
با فرمت ppt و در 30 اسلاید قابل ویرایش،
بخشی از پاورپوینت :
مقدمه
اثر بخشی و اهمیت برنامه های نظارت و راهنمایی آموزشی وقتی روشن می شود که مشخص شود راهنمایان آموزشی تا چه میزان اصول آنرا رعایت کرده اند و تا چه حد مشکلات و نارساییهای موجود آموزشی رفع گردیده و عملکرد معلمان بهبود یافته است.
راهنمایان آموزشی در تحقق این هدف باید از اصول نظارت و راهنمایی آموزشی پیروی کنند و همواره این اصول را در برنامه ها و فعالیتهای خود مورد توجه قرار دهند.
مارکس و استوپس (1961) در این رابطه اصولی را مطرح میکنند، برخی از آنها عبارتند از:
1. نظارت و راهنمایی آموزشی که بخش کامل و جامعی از برنامه آموزشی است ، کار و خدمتی گروهی ( تعاونی ) است.
2. تمام معلمان به راهنماییها و کمکهای راهنمای آموزشی نیاز دارند.این اصل اساسی است و مسئولیت این خدمت به عهده مدیر و راهنمای آموزشی می باشد.
3. برنامه های نظارت و راهنمای آموزشی باید پاسخگوی نیازهای شخصی معلمان مدرسه باشد.
4. همه کارکنان که با فرایند آموزشی سر و کار دارند به نظارت و راهنمای آموزشی نیاز دارند و باید تحت پوشش برنامه قرار گیرند.
5. نظارت و راهنمای آموزشی باید به توضیح و تشریح هدفها و مقاصد آموزشی بپردازند، همچنین اهداف آ . پ و اهمیت آنها همواره به معلمان گوشزد گردد و مبنای کار معلمان و راهنمایان آموزشی قرار گیرد.
6. نظارت و راهنمای آموزشی باید در جهت بهبود نگرشها، دانشها، منش و رفتار و همچنین تحکیم روابط انسانی خوب در همه کارکنان مدرسه تلاش کند و به گسترش ارتباطات خود در جامعه بپردازد.
7. نظارت و راهنمای آموزشی باید بتواند فعالیتهای فوق برنامه دانش آموزان را سازماندهی و آنها را هدایت کند.
روانشناسی , علوم تربیتی , اصول و روشهای نظارت و راهنمایی آموزشی , دانلود پاورپوینت اصول و روشهای نظارت و راهنمایی آموزشی , پاورپوینت در مورد اصول و روشهای نظارت و راهنمایی آموزشی , تحقیق اصول و روشهای نظارت و راهنمایی آموزشی , پاورپوینت درباره اصول و,,,
فایل های جدید
یکی از تب ها رو انتخاب بکنید