برنامه ریزی استراتژیکی بازاریابی در مدارس (مکاتب) بین المللی

برنامه ریزی استراتژیکی بازاریابی در مدارس (مکاتب) بین المللی

برنامه ریزی استراتژیکی بازاریابی در مدارس (مکاتب) بین المللی

مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی عنوان انگلیسی: Strategic marketing planning in international schools عنوان فارسی: برنامه ریزی استراتژیکی بازاریابی در مدارس (مکاتب) بین المللی چکیده هدف: مدارس (مکاتب) بین المللی یک طبقه ی رو به رشد مؤسسات آموزشی می باشند. اینطور پیشنهاد شده است که تعداد کمی از مدارس از این نوع، یک برنامه ی بازاریابی دارند، در حالی که تحقیقات انجام شده بر برنامه ریزی توسعه نشان داد که تعداد کمی از مدارس، یک برنامه ی بلند مدتی داشتند. این مقاله در نظر دارد تا این موضوعات را مورد تحقیق و بررسی قرار دهد. تعداد صفحات انگلیسی: 8 تعداد صفحات فارسی: 18 سال مقاله: 2005

دریافت فایل


برنامه ریزی استراتژیکی بازاریابی در مدارس (مکاتب) بین المللی

برنامه ریزی استراتژیکی بازاریابی در مدارس (مکاتب) بین المللی

مقالات ترجمه شده

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید