یادگیری ترکیبی برای دوره های غیرکلامی: تجارب دانشجوی معماری داخلی

یادگیری ترکیبی برای دوره های غیرکلامی: تجارب دانشجوی معماری داخلی

یادگیری ترکیبی برای دوره های غیرکلامی: تجارب دانشجوی معماری داخلی

مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی Blended learning for non-studio courses: Interior architecture student experiences عنوان فارسی: یادگیری ترکیبی برای دوره های غیرکلامی: تجارب دانشجوی معماری داخلی چکیده علی رغم تلاش های عظیم در آموزش و یادگیری دانشگاه، هنوز حقیقت باقی مانده در زمینه آموزش طراحی این است که دانشجویان در انگیزش و خودهدایتی در کلاس های غیرکارگاهی دچار مشکلاتی می باشند. بنابراین، این مقاله، کارآمدی یادگیری ترکیبی را برای کمک به تشویق دانشجویان در کلاس های غیرکارگاهی تجزیه و تحلیل کرد. همچنین، این موضوع مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است که چگونه یادگیری ترکیبی می تواند محیطی تأثیرپذیر و یادگیری اجتماعی در حین افزایش کیفیت و قابلیت انعطاف محتوای آموزشی مدل ارائه شده را ایجاد کند. تعداد

دریافت فایل


یادگیری ترکیبی برای دوره های غیرکلامی: تجارب دانشجوی معماری داخلی

یادگیری ترکیبی برای دوره های غیرکلامی: تجارب دانشجوی معماری داخلی

مقالات ترجمه شده

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید